Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مدیرکل تأمین اجتماعی قم گفت: احکام افزایش حقوق 41 هزار بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی قم در سال 99 صادر شد.

علی اصغر دادخواه صبح امروز(سه شنبه) در گفت و گویی اظهار داشت:با عنایت به ضرورت اجرای مواد 96 و 111 قانون تامین‌اجتماعی، حسب تصمیمات متخذه، مقرر است تا زمان وصول مصوبه هیات محترم وزیران، مابه‌التفاوت افزایش مستمری و کمک های جنبی خردادماه سال 1399 مستمری‌بگیران بر اساس تصمیمات متخذه در شورایعالی کار و هیات محترم مدیره سازمان، به صورت علی‌الحساب محاسبه و در اسرع وقت پرداخت گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلیه مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی‌کلی و بازماندگان (مجموع مستمری پرداختی به بازماندگان متوفی) که تا پایان سال 1398 برقرار شده‌اند، از ابتدای سال 1399 برای دریافت کنندگان حداقل مستمری و کمتر، به میزان 26 % (بیست و شش درصد) مستمری قابل پرداخت در اسفندماه سال 1398 و سایر سطوح، 15% (پانزده درصد) مستمری قابل پرداخت در اسفندماه سال 1398 به علاوه مبلغ ثابت 1,660,140 ریال افزایش می‌یابند.

وی ادامه داد: در اجرای ماده 111 قانون تامین‌اجتماعی، میزان مستمری بازنشستگان، ازکارافتادگان‌کلی و مجموع مستمری بازماندگان که قبلاً برقرار شده و یا در طول سال 1399 برقرار می‌گردند، تا مبلغ 19,112,701 ریال افزایش می‌یابد.

دادخواه خاطرنشان کرد: مابه التفاوت حقوق خرداد ماه در هفته آینده و مابه التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت ماه همراه با حقوق تیرماه پرداخت می شود.

در زمان حاضر 41 هزار و 382 پرونده مستمری در تامین اجتماعی قم فعال است که تعداد مستمری بگیران اصلی به رقم 52 هزار و 412 تّن می رسد.

بر اساس آخرین آمار تعداد کل مستمری بگیران اصلی و تبعی در تامین اجتماعی قم 91 هزار و 938 تّن است.

تامین اجتماعی در استان قم دارای 4 شعبه اصلی، 2 شعبه اقماری و 5 کارگزاری رسمی است که به بیش از 780 هزار تّن زیر پوشش بیمه ای خود خدمات مختلف بیمه ای و درمانی ارائه می کند.

این در حالی است که یک بیمارستان ملکی به نام بیمارستان امام رضا علیه السلام و 3 مرکز دی کلینیک و پلی کلینیک متعلق به سازمان در حوزه خدمات درمانی بصورت رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی قم خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تامین اجتماعی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

تین نیوز

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

وی گفت:به مانند گذشته پرداخت های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا 20 هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟ + جزئیات و جدول حقوق
  • حقوق کارگران 1403 تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته‌ است؟ به همراه جدول
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟