Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر باقری بنابی ظهر سه‌شنبه در جلسه بررسی حل مشکل آسفالت و عمران شهری عنوان کرد: از مطالبه‌های اصلی و به حق مردم رسیدگی به وضعیت نامطلوب آسفالت کوچه‌ها و معابر و عمران شهری پارس آباد است و انتظار داریم از ظرفیت شرکت‌ها و دستگاه‌های اداری برای رفع مشکلات استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توصیه به شهرداری شهرستان پارس آباد بیان کرد: در آسفالت‌ریزی و تزئین شهرستان تبعیض قائل نشوید طایفه گرایی را کنار گذاشته و به هر محل و منطقه‌ای در یک چشم نگاه شود.

امام جمعه پارس آباد در ادامه تبعیض بین محلات شهرستان را غیر اخلاقی معرفی کرد و گفت: گاهی دیده می‌شود که در یکی از محله‌ها کوچه اول آسفالت‌ریزی نشده در حالی‌که کوچه پنجم آن محل آسفالت‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام باقری بنابی با انتقاد شدید از شهرداری اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری پارس آباد دارای تجهیزات و ماشین آلات مناسبی برای آسفالت معابر و راه‌ها است اما بی‌توجهی شهرداری و عدم استفاده از امکانات این سازمان باعث شده روز به روز شاهد تخریب آسفالت معابر و به زحمت افتادن مردم باشیم.

وی از وضعیت آب‌گرفتگی معابر پارس آباد گلایه کرد و افزود: مسئله آب‌گرفتگی و نظایر این مشکلات با همت شهرداری و استفاده از تجهیزاتی که راکد مانده به راحتی قابل حل است.

امام جمعه پارس آباد تاکید کرد: یکی از مشکلات مهم زیست محیطی که مردم را رنج می‌دهد عدم رسیدگی به وضعیت پسماند تصفیه‌خانه روستای اولتان است که بوی نامطبوع متصاعد شده از این تصفیه خانه مردم منطقه را بسیار اذیت می‌کند.

کد خبر 4951180

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه پارس آباد آسفالت آسفالت معابر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج صنایع دستی استانداری سمنان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم شهر پلدشت از وضعیت نا مناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی گلایه دارند و از مسئولین شهر خواستار رسیدگی به این موضوع می‌باشند  بلوار صنم بلاغی به طول دو کیلومتر در مسیر گمرک شهرستان پلدشت واقع شده و کامیون‌های ترانزیتی بجای پارک در پارکینیک‌ها در خیابان‌ها پارک کرده و گازوییل مازد خودروی خود را روی اسفالت می‌ریزند و این امر موجب تخریب آسفالت این مسیر شده است.  حسن زاده شهردار پلدشت در خصوص این موضوع گفت علی رغم وجود تیرپارک و پارکنینک در شهر کامیون‌ها در خیابان‌ها پارک کرده و باعث الودگی محیط زیست و تخریب آسفالت می‌شوند و ما از طریق مراجع قضایی پیگیر این موضوع هستیم و بعد از پیگیری به وضعیت آسفالت این مسیر رسیدگی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت