Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادولوویچ نمی خواهد به ایران برگردد.

طرفداری - پاسخ پلیس آلمان به باشگاه ذوب آهن این بوده که پرواز ترانزیت از فرودگاه فرانکفورت بلامانع است.

به گزارش فارس، روزگذشته شایعاتی منتشر شد که پلیس آلمان اجازه پرواز رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به این کشور را نداده است و مسئولین این باشگاه در رزور بلیت برای فرانکفورت آلمان اشتباه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین این باشگاه در استعلام از پلیس فدرال آلمان مطلع شدند هیچ منعی برای ورود اتباع اتحادیه اروپا به آلمان وجود ندارد.

در ادامه متن و عکس ایمیل باشگاه ذوب آهن به پلیس فدرال آلمان و پاسخ آن‌ها به این ایمیلی را می‌توانید بخوانید:

با سلام، بعنوان یک باشگاه ورزشی حرفه ای از جمهوری اسلامی ایران، نظر به شرایط به وجود آمده بدلیل شیوع ویروس کووید-19، تقاضا داریم ما را از امکان سفر شهروندان مونتنگرو به دوحه از طریق پرواز ترانزیت در فرودگاه فرانکفورت مطلع سازید. آیا شهروندان غیر حوزه اتحادیه اروپا و شینگن امکان سفر به کشور دیگری از طریق پرواز ترانزیت از فرودگاه فرانکفورت بدون محدودیت و ممنوعیت را دارند؟

پاسخ ایمیل پلیس فدرال آلمان :

سلام، پرواز ترانزیت از فرودگاه فرانکفورت بلامانع است.

باشگاه ذوب آهن

با وجود این مشخص است که رادولوویچ خودش تمایلی به بازگشت به تمرینات ذوب آهن را ندارد و به دنبال فرصتی است تا این قرارداد فسخ شود.

بیشتر بخوانید رادولوویچ، سرمربی ذوب آهن: نمی توانم به ایران بازگردم چون در مونته نگرو محدودیت پرواز وجود دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرودگاه فرانکفورت باشگاه ذوب آهن پرواز ترانزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، گویا مانعی برای حضور گل‌محمدی در تراکتور وجود دارد، البته خودش می‌گوید چیزی نیست. او دیروز با تایید خبر مذاکره با تراکتور گفت: «من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود. به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.» 

  ظاهرا گل‌محمدی قصد دارد از ظرفیت محبوبیت کریم باقری در تبریز هم استفاده کند. کریم در زمان حضور این مربی در پرسپولیس همواره کنار او بود و بعد از جدایی‌اش از جمع قرمزها، در جایی مشغول به کار نشد. درباره کریم باقری هم شایعاتی وجود داشت و دارد، ولی گویا او در فصل جدید لیگ برتر مشکلی برای کار ندارد و می‌تواند فعالیتش را آغاز کند. 

کریم باقری اهل تبریز است و در این شهر محبوبیت زیادی دارد. گل‌محمدی هم از او خواسته تا در فصل جدید کنارش باشد و مثل دوران حضور در پرسپولیس به مسائل فنی و مدیریت تیم کمک کند.

دیگر خبرها

  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
  • قطر: دفتر حماس در دوحه می ماند
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود