Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@04:23:13 GMT

فدراسیون تکواندو آماده برگزاری اردوی آمادگی برای المپیک است + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۴۸۱۱

فدراسیون تکواندو آماده برگزاری اردوی آمادگی برای المپیک است + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در صورت برگزاری المپیک فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران آماده برگزاری اردو برای تکواندوکاران کشورمان است. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سید محمد پولادگر در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: در صورت برگزاری المپیک فدراسیون تکواندو آماده برگزاری اردوی برای تکواندوکاران کشورمان است و در این زمینه فدراسیون اهتمام ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ابلاغ نخستین مسابقات رسمی تکواندو به کشورمان در هیاهوی ویروس کرونا افزود: این مسابقات نوجوانان جهان است که مهر ماه امسال در بلغارستان برگزار می‌شود.

پولادگر تصریح کرد: درخوشبینانه ترین حالت ممکن است به مدت سه سال کرونا عضو همگان و خانواده تکواندو شود و تکواندو در بین رشته‌های دیگر ورزشی از امتیاز بالایی برای سپری کردن بحران کرونا را دارد.

واکنش رئیس فدراسیون تکواندو به مسافرکشی سروش احمدی / پاداش‌های قهرمانان تکواندو پرداخت می‌شود + فیلمجایگاه فعلی تکواندوی اردبیل در کشور زیبنده این استان نیستاردوی تیم ملی تکواندوی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان بلغارستان برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون تکواندو بیان کرد: هم‌اکنون مسابقات تکواندو در برخی رشته‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و در برخی رشته‌ها نیز برنامه برگزاری مسابقات با پروتکل‌های بهداشتی تدوین شده که در صورت موافقت ستاد ملی کرونا در این رشته‌ها آماده برگزاری هستیم.

پولادگر از رشد و توسعه تکواندو در رده پایه خبر داد و گفت: در این رده قهرمانان بزرگی از کشورمان وجود دارند که پشتیبان تشکیل تیم ملی قوی است و مدال‌های رنگارنگی در میادین مختلف کسب کردند.

وی ادامه داد: شرایط خاصی در مجمع انتخابات هیات تکواندو استان اردبیل وجود داشت و این مجمع به دور دوم کشیده شد که انتظار می‌رود با حضور رئیس جدید به مدت چهار سال شاهد رشد و توسعه تکواندو استان اردبیل باشیم.

رئیس فدراسیون تکواندو افزود: تکواندو استان اردبیل ظرفیت و پتاسیل بالایی دارد ولی جایگاه فعلی تکواندو اردبیل زیبنده این استان نیست.

پولادگر تصریح کرد: حضور سجاد انوشیروانی قهرمان وزنه‌برداری به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل امتیازی بزرگ برای ورزش استان است و باید از ظرفیت وی برای توسعه ورزش استان استفاده کرد و وی دارای سابقه قوی علمی و قهرمانی است که در نوع خود بی‌نظیر است.

گفتگو از اکبر رزمی

انتهای پیام/ 141/ح

R41374/P/S6,49/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس فدراسیون تکواندو آماده برگزاری استان اردبیل رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق چیزی که از قبل عنوان شده، او قرار است از اول اردیبهشت تمریناتش روی تشک را آغاز کند. به همین دلیل در بازگشت تیم اعزامی به مسابقات گزینشی قاره‌ای و استارت اردوی آزادکاران بعد از این رقابت‌ها، حسن یزدانی هم قرار است بار دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود.

در گزارش تسنیم آمده است:زمان استارت اردوی بعدی تیم ملی آزاد نیز به نتایج مسابقات گزینشی بیشکک بستگی دارد که در صورت کسب سهمیه کامل، احتمالاً اردو کمی دیرتر آغاز می‌شود تا کشتی‌گیران استراحت بیشتری داشته باشند.

این کشتی‌گیر که چند سالی است لقب «پادشاه» را در مقابل لقب «جادوگر» دیوید تیلور، از اتحادیه جهانی گرفته است، در ماه‌های گذشته صرفاً یکی دو بار که برای پیگیری امور درمانی‌اش به تهران آمده بود، با حضور در کمپ تیم‌های ملی، با کادر فنی تیم ملی و اردونشینان دیدار کرد.

حسن یزدانی که سهمیه وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک را در مسابقات جهانی بلگراد به دست آورده است، در بازگشت به اردو، احتمالاً کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور را به‌عنوان رقیبی برای رسیدن به المپیک پیش رو دارد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896641

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد