Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:38:25 GMT

چهل‌تیکه با حال و هوای دهه ۶۰ به آنتن برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۴۹۲۳

چهل‌تیکه با حال و هوای دهه ۶۰ به آنتن برمی‌گردد

مهمانان جدید با دکور دهه شصتی، فصل سوم "چهل‌تیکه" را به آنتن شبکه نسیم می‌رساند؛ برنامه‌ای که این روزها بدون تماشاگر در حال تصویربرداری است. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه‌ "چهل‌تیکه" این روزها بدون تماشاگر در حال تصویربرداری است تا نیمه مردادماه خودش را به آنتن شبکه نسیم برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ای که برای این فصل خودش، بیش از 60 قسمت طراحی کرده و محمدرضا علیمردانی دوباره اجرای "چهل‌تیکه" را برعهده دارد. مجری که توانست در فصل قبلی، توانمندی‌اش در اجرای این برنامه نوستالژی را به رخ بکشد.

الهام حاتمی تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  درباره جزئیات بیشتر فصل سوم "چهل‌تیکه" گفت: ضبط این برنامه چند وقتی است آغاز شده و احتمالاً نیمه مردادماه به آنتن شبکه نسیم می‌رسد. هنوز مشخص نیست بدلیل تولیدات جدید همان باکس قبلی را داشته باشیم و کنداکتور هنوز قطعی نشده است. چرا که در گذشته این برنامه ساعت 11 شب و 4 روز در هفته روی آنتن می‌رفت. 

وی درباره تماشاگر نداشتن برنامه، توضیح داد: زمانی که برنامه تماشاچی ندارد طبیعی است کار دشوارتر و سخت‌تری داریم به ویژه در پلاتوها. اما کماکان به‌دلیل استقبال مردم، آن استندآپ‌ها (داستان بابابزرگ) را داریم. البته در محتوا تغییراتی دادیم و سؤالات برنامه هم جدیدتر شده‌اند. فضای لوکیشن ما بزرگ نیست و امکان فراهم کردن شرایط حضور تماشاگران را نداریم، به همین دلیل ترجیح دادیم بدون تماشاگر ضبط کنیم. 

این تهیه‌کننده و کارگردان تأکید کرد: برای اینکه به تکرار نیفتیم فضای سؤالات و محتوای برنامه را تغییر دادیم. یکسری مهمانانی را نیز دعوت کردیم که به دلیل مشغله در فصل قبلی نتوانستند مهمان ما شوند؛ البته برخی از هنرمندان‌مان به برنامه‌مان نیامده‌اند که در تلاشیم همه نوستالژی‌ها و اتفاقات جذاب را در برنامه‌مان داشته باشیم. 

رئیس قوه‌‌قضائیه به تلویزیون می‌آیدفصل تابستان و بازار داغِ فیلم و سریال در تلویزیونروایت مسلم آقاجانزاده از نفوذ در گروه‌های کودک تلویزیون/ عمو پورنگ "بچه‌محل" فریاد می‌زند تک‌فرزندی ممنوع!

وی درباره تغییر موسیقی‌های نوستالژی و دکور برنامه، خاطرنشان کرد: اتفاق جذابی که در این فصل برنامه داریم فضای موسیقی‌های نوستالژی را تغییر دادیم که جذاب شده است. دکور همان دکور است، البته به جای تصویر حسن‌آباد، فضای پس زمینه دکور را دهه شصتی‌تر کردیم. تقریباً 50 درصد تصویربرداری قسمت‌های این فصل را جلوتر بردیم که قرار است فصل سوم بیش از 60 قسمت ساخته و روی آنتن برود. 

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون شبکه نسیم چهل تیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه ساعت 23 روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات