Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@03:25:11 GMT

تشدید روند نظارت و کنترل بازار در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۵۰۴۸

تشدید روند نظارت و کنترل بازار در اردبیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان در خصوص تنظیم بازار و ادامه روند نظارت و کنترل بازار با شدت بیشتر و برخورد با متخلفین خبر داد و گفت: رصد بازار، تامین به موقع کالاهای ضروری و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط از اهداف مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: با تلاش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط اقدامات خوبی برای ایجاد ثبات در بازار انجام شده و نیازمند استمرار تلاش در این زمینه است و جلسات ویژه ستاد تنظیم بازار استان برای رصد و ارزیابی اقدامات در بخش‌های مختلف با جدیت دنبال و برگزار می‌شود.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضمن تشریح گزارش کارشناسی و آنالیز قیمت تمام شده کشتار مرغ روز و بررسی قیمت پیشنهادی کمیته کارشناسی، اعضای جلسه مبلغ ۵۰۰ تومان را بعنوان قیمت مصوب برای کشتار مرغ تعیین کردند.  

ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل نیز در ادامه تاکید کرد: خدمات قابل ارائه در کشتارگاه بررسی و علت تفاوت قیمت ارائه شده برای خدمات این کشتارگاه با سایر کشتارگاه‌ها معلوم شود و طی بررسی کارشناسی تاثیر افزایش قیمت تمام شده مشخص و سپس راهکار لازم نیز ارائه گردد.  

وی افزود: از طریق کارگروه تنظیم بازار کشوری به استان‌ها اختیارات لازم داده شود تا در صورت کمبود یا افزایش قیمت برخی از اقلام در بازار، در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها مقداری از کالاهای ذخیره سازی شده با تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان به بازار تزریق شود.  

کد خبر 522508 برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار استان اردبیل وزارت صنعت، تجارت و معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار استان اردبیل وزارت صنعت تجارت و معدن معدن و تجارت استان تنظیم بازار استان سازمان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ میلیون دلار صادرات اردبیل در سال ۱۴۰۲

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال گذشته مجموع صادرات استان اردبیل بالغ بر ۱۲۰ میلیون دلار بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود ایرانی عصر شنبه در جریان بازدید از گمرک اردبیل، گفت: 250 هزار تن انواع کالاهای تولید شده در استان به مرحله صادرات رسیدند که عمده آنها شامل محصولات کشاورزی، فلزی و ساختمانی بوده است.

وی تصریح کرد: نسبت به سال گذشته از لحاظ وزن رشد 25 درصدی را در صادرات استان شاهد بودیم تا 250 هزار تن انواع کالاهای صادراتی با ارزش افزوده بالاتر به کشورهای هدف صادر و رضایت تجار و بازرگانان را فراهم کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با توسعه صنایع در استان اردبیل به ویژه صنایع پتروشیمی صادرات محصولات پتروشیمی از تنوع خاصی برخوردار بوده و ما موفق شدیم با راه‌اندازی کارخانه پتروشیمی از بهمن ماه سال گذشته بالغ بر 15 هزار تن متانول به کشورهای هدف صادر کنیم.

ایرانی افزود: در استان اردبیل با راه‌اندازی واحدهای صنعتی متنوع از باتری و صنایع چوبی گرفته تا صنایع فلزی و فرآوری محصولات کشاورزی، وضعیت صادرات به مراتب بهتر شده و در چشم‌انداز امسال امیدواریم 2 برابر رشد صادراتی استان را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حضور فعالان اقتصادی و صادراتی استان در نمایشگاه‌های برون مرزی فرصتی را فراهم می‌آورد تا محصولات تولید شده این استان در معرض دید و تماشا قرار گرفته و امکان انعقاد قرارداد با فعالان اقتصادی سایر کشورها فراهم آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: در یک سال گذشته فعالان اقتصادی و صادرکنندگان این استان در بیش از 30 نمایشگاه بین‌المللی حاضر شده تا توانمندی‌های اقتصادی استان اردبیل را به رخ بکشند.

ایرانی بیان کرد: عمده مقاصد صادراتی این استان در یک سال گذشته روسیه، آذربایجان، عراق، ترکیه، گرجستان، بلاروس و افغانستان بوده و صادرات محصول به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز جز رویکردها و برنامه‌ریزی‌های پیش رو است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: تلاش بر این است تا در سالی که مزین به جهش تولید با مشارکت مردم است، در کنار افزایش تولید بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی به ویژه تجار و بازرگانان برای تقویت مؤلفه‌های صادراتی محصولات متنوع این استان بهره بگیریم.

انتهای پیام/131

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • کنترل و نظارت ساختمان از راه دور با سامانه ایران‌ساخت
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل
  • صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد
  • ۱۲۰ میلیون دلار صادرات اردبیل در سال ۱۴۰۲
  • صدور ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر
  • ۲هزار پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • شناسایی ۱۰۰ میلیون تن ذخایر معدنی جدید در هرمزگان