Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-23@06:33:48 GMT

چرا PS5 در اندازه بزرگ ساخته شد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۵۵۱۸

چرا PS5 در اندازه بزرگ ساخته شد؟

ایتنا - کارشناسان معتقدند نسل جدید کنسول‌های بازی پلی‌استیشن (PS5) بدون شک یکی از بزرگترین محصولات در نوع خود در طول تاریخ به شمار خواهد رفت.
یکی از مقامات بخش طراحی و توسعه پلی استیشن در شرکت سونی در خصوص علت ابعاد بزرگ نسل جدید کنسول های بازی PS5 سخن گفته است.

به گزارش ایتنا از ایسنا ، مت مک لارن، معاون ارشد بخش طراحی و توسعه پلی استیشن در شرکت سونی، به تازگی در پاسخ به اظهارات و سوالات کاربران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری خاطرنشان کرده است که علت بزرگ و حجیم بودن نسل جدید کنسول‌های بازی پلی استیشن موسوم به ps5 ایجاد فضا برای خنک نگه داشتن دستگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در این حوزه، نسل جدید کنسول‌های بازی پلی‌استیشن (PS5) بدون شک یکی از بزرگترین محصولات در نوع خود در طول تاریخ به شمار خواهد رفت.

مک لارن که انتظار می‌رفت در مورد مسائل مهم‌تری همچون قیمت PS5 و سایر جزئیات و اطلاعات مربوط به آن پرده‌برداری کرده و به پرسش‌های متعدد کاربران در صفحه رسمی پلی استیشن در شبکه اجتماعی لینکدین پاسخ بدهد، تنها در مورد سایز و اندازه این محصول و علت طراحی و توسعه آن با این ابعاد سخن گفت.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: کنسول بازی نسل جدید کنسول های بازی پلی استیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین !

همشهری آنلاین: پدرام پورامیری در نخستین فیلم مستقل خود با تهیه کنندگی مجتبی رشوند، در حالی پیش تولید این فیلم را شروع کرده که رضا عطاران در این فیلم، نقش مردی را بازی خواهد کرد که به‌دلیل شباهت به صدام از او می‌خواهند تا نقش بدل او را ایفا کند! نکته قابل توجه حضور پریناز ایزدیار در این فیلم است. البته مشخص نشده این بازیگر چه نقشی را بازی می‌کند. پورامیری پیش تر با حسین دوماری کارهای مشترکی را انجام داده است.
با توجه به حضور رضا عطاران در این فیلم، «صدام» پورامیری طنز است و البته پریناز ایزدیار سابقه حضور در فیلم و سریال‌های طنز را ندارد و تنها به‌عنوان نقش فرعی در فیلم «ورود آقایان ممنوع» حضور داشت.
ایده ساخت فیلمی درباره «صدام» چه طنز و جدی در ایران نبوده و برای نخستین بار است که ساخته می‌شود؛ البته در سینمای جهان هم ساخت و اکران فیلمی درباره «صدام» کمتر بوده، هر چند درباره دیگر دیکتاتورهای بزرگ، فیلم‌های مختلفی ساخته شده است. با این حال، سال گذشته اعلام شد که کارگردان سریال «چرنوبیل» قرار است فیلمی درباره زندگی صدام بسازد. قرار بود یوهان رنک، فیلمی به نام «زندانی در کاخش» را درباره صدام حسین بسازد، فیلمی که با اقتباس از کتاب پرفروش ویل باردنورپر با عنوان «زندانی در کاخش: صدام حسین، نگهبانان آمریکایی او و آنچه تاریخ ناگفته می‌گذارد» بوده و داستان درباره ۱۲ سرباز آمریکایی است که در ماه‌های آخر زندگی صدام حسین نگهبان وی بوده اند. پیش‌تر نیز فیلمی با عنوان «بدل شیطان» در سال 2011ساخته شد؛ این فیلم براساس اظهارات لطیف یحیی ساخته شده و سوء استفاده‌هایی را که به‌عنوان بدل پسر بزرگ صدام حسین، عدی حسین در دهه 80 و 90 تجربه کرده به تصویر می‌کشد. دامینیک کوپر در این فیلم هم در نقش یحیی و عدی صدام حسین را بازی می‌کند.

کد خبر 846107 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها عراق - صدام خبر مهم رضا عطاران سینمای ایران

دیگر خبرها

  • رازگشایی از برابر بودن سرعت نور با مختصات هرم بزرگ مصر
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین !
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/ کتاب‌هایی که از نمایشگاه تهران خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/کتاب‌هایی که از نمایشگاه خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • بزرگ‌ترین رایانه نورومورفیک جهان ساخته شد
  • مارکو: لیگ ایران به اندازه ۷ سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد
  • کشف موجودی بزرگ‌تر از نهنگ!
  • کشف موجودی بزرگ‌تر از نهنگ! / محل زندگی این جانور کجا بوده است؟