Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ روز گذشته 6 باشگاه لیگ برتری در نامه‌ای خطاب به بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال اعتراض خود را نسبت به برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کردند.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو در خصوص این نامه گفت: ما امروز منتظر جواب نامه خود از طرف فدارسیون هستیم و چنانچه با درخواست ما موافقت نکنند، بنده از سمت خود در باشگاه شهر خودرو استعفا خواهم داد برای اینکه اگر بازیکنی به کرونا مبتلا شود بنده نمی‌توانم پاسخگویی خانواده او باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اعتراض جدید شش باشگاه لیگ برتری: از شرکت در ادامه بازی‌ها معذوریم +نامه

 

منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ برتر باشگاه شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار به نمایشگاهداران متخلف؛ کدملی نخرید

به دنبال انتشار برخی از اخبار مبنی بر خرید و فروش کد ملی توسط نمایشگاه داران اتحادیه فروشندگان خودرو در قالب اطلاعیه‌ای به نمایشگاه داران متخلف اخطار داد.

به گزارش تسنیم، امسال نیز با وجود رکود معاملات در بازار خودرو همچنان اخبار مختلفی مبنی بر فروش کد ملی توسط نمایشگاه داران برای خرید خودرو‌های وارداتی شنیده می‌شود این آگهی‌ها که در فضای مجازی بازار داغی دارد با اعلام قیمت‌های بسیار بالا به متقاضیان اعلام می‌کنند که ما کد ملی شما را برای خرید خودرو‌های وارداتی با هزینه بالا می‌خریم.

متقاضی نیز با اعلام رقم‌های قابل توجه در این گرداب گرفتار شده و شماره ملی خود را در اختیار افراد متخلف قرار می‌دهد.

اسد کرمی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم می‌گوید از سال گذشته اخطار‌های مختلفی را به نمایشگاه داران برای اقدامات غیرقانونی داده‌ایم و حتی اعلام کرده‌ایم اگر توسط نمایشگاه داران خرید کد ملی انجا مشد با آن‌ها برخورد جدی می‌کنیم.

وی اعلام کرد در همین ارتباط مجوز فعایت برخی از نمایشگاه داران باطل شده است، اما در قالب نامه‌ای رسماً به تمام صنف اعلام کرده‌ایم که این موضوع تخلف است.

گفتنی است، در نامه اتحادیه فروشندگان خودرو به اعضای اتحادیه آمده است:

پیرو شایعاتی درخصوص خرید و فروش کد ملی اشخاص حقیقی برای موضوع واردات و ثبت نام خودرو بدین وسیله این اتحادیه ضمن تکذیب این موضوع به مردم هشدار می‌دهد هرگونه واگذاری کد ملی و سایر مدارک مرتبط تحت هر عنوان و قرارداد به شخص ثالث تخلف و موجب سوءاستفاده افراد سودجو می‌باشد و عواقب سنگین حقوقی کیفری و مالیاتی در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • شرایط جوی مناسب نیست، سفر نروید
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد/ ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودرو
  • رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند
  • ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم
  • امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد
  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف؛ کدملی نخرید
  • مصائب پرستاران؛ گسترشِ استعفا‌ها از یک شغل بسیار سخت