Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:51:26 GMT

هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۵۹۴۳

هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال به تعویق افتاد

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: به علت عدم انجام تست PCR پنج باشگاه، هفته پایانی لیگ فوتسال دسته اول کشور به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری فارس، با شیوع ویروس کرونا و در معرض خطر قرار گرفتن سلامت ورزشکاران تمامی تمرینات و مسابقات ورزشی لغو شد.

بر همین اساس مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور نیز در حالی لغو شد که از گروه اول تیم‌های فولادسیرجان ایرانیان و نفت امیدیه با توجه به اتمام بازی‌های گروهی به نیمه نهایی صعود کرده بودند اما در گروه دوم مسابقات معوق هفته چهاردهم که قرار بود در پایان آخرین بازی دور گروهی هفته بیست و دوم برگزار شود نیمه تمام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول مدت تعطیلی تمرینات و مسابقات با رای استیناف تیم کراپ الوند که پیش از آن صدرنشین گروه دوم بود با کسب ۵ امتیاز توانست جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کند تا بازی معوقه هفته چهاردهم را بصورت تشریفاتی برگزار کند.

پس از اعلام ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و شروع فعالیت‌های ورزشی، رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه باشگاه‌ها الزامی شد که سازمان لیگ طی نامه‌ای ضمن اعلام زمان دقیق مسابقات معوق هفته پایانی در ۲ تیرماه، به تیم ها هم ابلاغ کرد برای شروع تمرینات و برگزای مسابقه بایستی تست PCR کرونا انجام و نتیجه آن را به سازمان لیگ ارسال کنند تا سازمان لیگ بتواند با توجه به نتیجه تست کرونا مجوز لازم را از ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اخذ کند.

با توجه به تاکیدات سازمان لیگ و فرصت کافی به باشگاه‌ها، پس از پایان مهلت مربوطه، فقط سه تیم فودکا تهران، شهرداری ساوه و شهرداری قرچک از هشت تیمی که طبق برنامه معوق در گروه دوم بایستی مسابقه برگزار کنند جواب تست PCR کرونای کادر و بازیکنان خود را به سازمان لیگ ارسال کردند. همچنین فولاد سیرجان ایرانیان دیگر تیم حاضر در نیمه نهایی از گروه اول نیز جواب تست کرونا را به سازمان لیگ فوتسال ارسال کرده است.

برهمین اساس آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: به علت عدم ارسال جواب تست PCR پنج باشگاه، برنامه اعلامی معوقه گروه دوم در هفته چهاردهم لیگ دسته اول کان لم یکن اعلام شد و مراتب تخطی باشگاه‌ها از دستورالعمل ابلاغی طی گزارشی جهت استحضار و دستور رسیدگی به دبیرکل فدراسیون ارسال شد.

وی تصریح کرد: تاریخ جدید مسابقات را پس از حصول نتیجه و اخذ مجوزهای مجدد از فدراسیون پزشکی ورزشی کشور و ستاد مبارزه با کرونا و بررسی تمام جوانب امر و به شرط رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی  در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتسال سازمان لیگ لیگ دسته اول ورزش فوتسال سازمان لیگ لیگ دسته اول ورزش روسیه دروازه بان عملکرد سپهر محمدی ورزشی ویروس کرونا سازمان لیگ فوتسال گروه دوم دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران که از زمان حضور مسعود شجاعی در راس کادرفنی خود نتایج خوبی کسب کرده، حالا با شرایط روحی و فنی بهتری به کار خود در لیگ برتر ادامه می‌دهد. بنفش پوشان لیگ برتر در هفته‌های اخیر هم نتایج بسیار مطلوبی به دست آوردند و حالا اندکی از قعر جدول جدا شده‌اند.

هوادار در شرایط فعلی با منطقه سقوط و نساجی (تیم پانزدهم جدول) 6 امتیاز فاصله دارد اما نگاهی به بازی‌های هفته‌های پایانی شاگردان مسعود شجاعی نشان می‌دهد که آنها برای قطعی کردن بقای خود در لیگ برتر حریفان دشواری را پیش رو دارند.

هوادار در 6 هفته پایانی باید با نفت آبادان، ملوان، پرسپولیس، سپاهان، نساجی و استقلال خوزستان مصاف بدهد. مسعود شجاعی تنها سرمربی لیگ برتر است که در 6 هفته آخر تیمش را به مصاف 3 تیمی می‌فرستد که برای بقا می‌جنگند. بی‌شک در مسابقات هوادار مقابل نفت آبادان، نساجی و استقلال خوزستان آنهم در شرایطی که دو بازی پایانی با نساجی در تهران و استقلال خوزستان در اهواز است، کار این تیم برای جمع آوری امتیاز بسیار سخت است.

همچنین بازی کردن مقابل پرسپولیس که برای قهرمان می‌جنگد و ملوان و سپاهان که حالا رقابت فشرده‌ای برای کسب رتبه‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی دارند هم کار مسعود شجاعی و شاگردانش را دشوارتر جلوه می‌دهد.

بی‌شک مسعود شجاعی می‌داند که برای قطعی شدن بقای تیمش در لیگ برتر باید در 6 هفته پایانی حواسش جمع‌تر از گذشته باشد. او 6 بازی بسیار سخت را در پیش دارد و روی کاغذ شاید بتوان گفت که حتی مجموع مسابقات تیمش از 5 تیمی که در جدول پایین‌تر از آنها هستند هم سخت‌تر است و اگر غفلت کنند، ممکن است فاصله‌شان با تیم‌های پایینی کمتر شود و دوباره کاندیدای سقوط لقب بگیرند.

دیگر خبرها

  • سوت سرنوشت
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • جدول لیگ دسته اول در پایان هفته ۲۸
  • برنامه روز پنجم بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • خیبر به‌دنبال قایقرانی در دریای بابل