Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@15:02:04 GMT

فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۶۱۲۲

فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی ادامه می‌یابد

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به دوران پساکرونا فکر می‌کنیم تا فعالیت‌های قرآنی را در حوزه فضای مجازی ادامه دهیم.

به گزارش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی‌زاده در جلسه شورای مدیران معاونت قرآن و عترت با اشاره به ویژگی های نرم افزار آموزشی ویژه موسسات قرآنی گفت: ما به دوران پسا کرونا فکر می کنیم تا فعالیت های قرآنی را در حوزه فضای مجازی ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین طراحی نرم افزار آموزشی جدید باید منحصر به فرد و به روز باشد.

وی بر ضرورت بهره گیری از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: ما باید در فضای فعلی کشور یک عرف جدید ایجاد کنیم و این دور از دسترس نیست و ضرورت دارد به صورت واقعی به آن بپردازیم.

فقهی زاده فعالیت های معاونت قرآن و عترت در سطح کشور را با هدف راهبری حوزه قرآن و عترت دانست و افزود: نگاه آسیب شناسی و راستی‌آزمایی یکی از نکات قابل توجه در این نرم‌افزار باید باشد و هدف ما این است که فعالیت موسسات را در سطح کشور با این گونه نرم افزار ها رصد کنیم. ما به نرم افزار آموزشی ویژه موسسات قرآنی به عنوان یک اثر قابل رشد نگاه می کنیم که بتواند نیازهای ما را تامین کند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکیل کارگروهی متشکل از دو اداره کل ارتباطات و هماهنگی و دفتر آموزش و توسعه مشارکت ها اظهار داشت: این کارگروه نیازها را برشمرده و ارائه کند همچنین اشکالات آموزشی را مرتفع سازد.

در هشتمین جلسه شورای مدیران که موضوع سامانه آموزشی موسسات قرآنی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت، حجت الاسلام حمیدرضا مطهریان مدیر موسسه قرآنی استان یزد و روح‌الله مطهریان طراح نرم افزار و اپلیکیشن آموزشی حمد ویژه موسسات قرآنی کشور به بیان نکاتی پرداختند و این نرم افزار توسط موسسه مجری ارائه شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: موسسات قرآنی قرآن و عترت فضای مجازی نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر

به گزارش خبرآنلاین ،فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان خبر داد. سردار کیومرث عزیزی گفت: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

جماران در خبری نوشت:فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت کنند.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898377

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • استان قزوین در فضای قرآنی در سطح کشور درخشیده است
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان