Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:12:22 GMT

وحدت کشورهای اسلامی رمز عزت مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۶۲۳۶

وحدت کشورهای اسلامی رمز عزت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز سه شنبه در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی با وی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بخارایی، امانی، نیک نژاد و صفار هرندی، از انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه آغاز خیزش تفکر اسلامی یاد کرد.

وی حفظ ارزش‌های نظام اسلامی، حفظ وحدت کلمه و پایبندی به آرمان‌های شهدا و اطاعت محض از رهبر عظیم الشان انقلاب را نیاز جامعه امروز دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در همه اعصار، راه و مسیر امام راحل دوام و قوام دارد تاکید کرد: رمز پیروزی ملت ما در برابر کفر جهانی حفظ وحدت بین نیروهای داخل نظام است که به برکت هدایت‌های امام راحل و امام حاضر دنیای استکبار در برابر این فرهنگ خوار و زبون شده است.

وی با اشاره به سابقه فعالیت حزب موتلفه اسلامی افزود: در چندین دوره فعالیت این جمعیت که نقطه آغازین آن به سال ۴۲ بر می‌گردد، با محوریت روحانیت مبارز، عملکرد بسیار ارزشمندی در جهت حفظ اعتقادات مردم، ایجاد امید و نشاط در جامعه داشته است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این حزب گفت: این مجموعه گسترده‌ترین و با سابقه ترین جمعیت است که در ۳۰ استان کشور فعالیت‌های در خور توجهی دارد.

کد خبر 4951095

منبع: مهر

کلیدواژه: وحدت اسلامی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج استانداری سمنان صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) به میزبانی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از آستان‌نیوز،سال گذشته به دستور وزیرامور خارجه و با مسئولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌المللی برگزار شد و دوشنبه 4 اردیبهشت ماه دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهرمشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین‌المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست درمشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین  حضور موسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود. 

همچنین از دیگر موضوعاتی که دراین نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه موسسات و تشکل‌های مردمی دراقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان
  • ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت