Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:29:42 GMT

قهرمان دوره‌های اخیر رکورد منفی دارد+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۶۵۵۵

قهرمان دوره‌های اخیر رکورد منفی دارد+ عکس

شاگردان در آستانه قهرمانیِ هانسی فلیک، امروز در حالی به مصاف تیم در حال سقوط وردربرمن می‌روند که بایرن‌مونیخ در ۲۱ بازی قبلی خود مقابل این تیم برنده بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاگردان در آستانه قهرمانیِ هانسی فلیک، امروز در حالی به مصاف تیم در حال سقوط وردربرمن می‌روند که بایرن‌مونیخ در ۲۱ بازی قبلی خود مقابل این تیم برنده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وردربرمن که تا یک دهه قبل، از تیم‌های خوب آلمان به شمار می‌رفت؛ اکنون در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار گرفته و از بخت بدش علاوه بر نداشتن نوری شاهین، توپراک و پیزارو، باید از بایرن‌مونیخی امتیاز بگیرد که از همیشه قدرتمندتر و مصمم‌تر برای فتح بوندس‌لیگا به نظر می‌رسد.

بایرن هم می‌رود تا در خانه حریف بحران‌زده‌اش با کسب یک پیروزی قاطع و احتمالا جابه‌جا کردن هر رکوردی که دستش به آن می‌رسد؛ کار را در لیگ یکسره کند و جام قهرمانی را در خانه برمن روی سر ببرد و از این پس به رویارویی با چلسی در لیگ قهرمانان فکر کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال جام قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که قهرمانی بوندس‌لیگا را به بایر ‏لورکوزن واگذار کرده حالا تنها یک امید دارد که این فصل را بدون جام ‏به پایان نرساند: لیگ قهرمانان اروپا. ‏

باواریایی‌ها بر خلاف لیگ آلمان در چمپیونزلیگ خوب ظاهر شده‌اند ‏و اخیرا با پشت سر گذاشتن تیم سرحال و قبراق میکل آرتتا به ‏نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند. با این حال بایرن و ستاره‌هایش در این ‏مرحله به مانعی سخت برخورد کرده‌اند و برای رسیدن به فینال باید از ‏پس رئال مادرید برآیند. پادشاه لیگ قهرمانان که در مرحله قبل سیتیِ ‏پرقدرت پپ گواردیولا از پیش رو برداشته است. ‏

یوشوا کیمیش، یکی از ستاره‌های اصلی بایرن که در آلمان از او به ‏عنوان فرمانده تیم یاد می‌شود، در یک مصاحبه در پاسخ به این ‏سوال که شانس بایرن برای قهرمانی در چمپیونزلیگ چقدر است ‏گفت: "به جز بازی با آرسنال ما مدتی است خوب نبوده‌ایم ولی ‏معتقدم می‌توانیم ورق را برگردانیم، فرم همیشگی‌مان را به دست ‏بیاوریم و بهترین تیمهای اروپا را شکست بدهیم. در حال حاضر با ‏آنجا که بتوانیم با خیال راحت بگوییم که قهرمان چمپیونزلیگ ‏می‌شویم خیلی فاصله داریم. ولی شانس داریم و البته مقدار زیادی ‏اشتیاق هم داریم". ‏

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!