Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور صیادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بیش از ۸۰ هزار تن کلزا از ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون در قالب خرید تضمینی براساس دستورالعمل های ابلاغی از کشاورزان گلستانی خریداری شده است.

وی گفت: ۷۵ میلیارد تومان بابت مطالبات کشاورزان پرداخت شد و بخشی از اسناد خریدی که به بانک عامل ارسال شده، تسویه و دولت در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان در تلاش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادی افزود: در راستای سهولت در اخذ محمولات کشاورزان کلزا کار از در نظر گرفتن تعداد حدود ۵۰ مرکز خرید کلزا در  سطح استان گلستان برای خرید تضمینی این محصول در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی گلستان بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۲ هزار محموله خرید از مزارع استان برداشت و به مراکز خرید تضمینی تحویل شده است.

وی گفت: قیمت پایه خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری ۴۶ هزار و ۶۰۲ ریال برای هر کیلوگرم اعلام شده و این قیمت براساس پایه خرید با دو درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت است.

کد خبر 4951399

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان برداشت کلزا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج استانداری سمنان صنایع دستی خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل خرید تضمینی گندم بهترین فرصت برای تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار مهر، وحیدرضا فریدونی ظهر یکشنبه در نخستین جلسه ستاد خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی در سال ۱۴۰۳ ضمن تشریح دستورالعمل خرید تضمینی محصولات کشاورزی اظهار کرد: فصل خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی بهترین فرصت است تا بتوان با مشارکت کشاورزان عزیز در راستای جهش تولید و تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشت.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی هم افزایی و همکاری همه جانبه با دستگاه‌های ذی صلاح در استان و شهرستان‌ها را یکی دیگر از اقدامات پیش روی این اداره کل قبل از شروع فصل خرید تضمینی محصولات کشاورزی عنوان کرد و افزود: هماهنگی با فرمانداران و دیگر نهادهای دخیل در امر خرید تضمینی باعث تسریع و سهولت بخشی در اجرای این عملیات بزرگ اقتصادی در استان خواهد شد.

وی ادامه داد: بازدید از مراکز خرید و اندیشیدن تمهیدات ویژه برای تسریع در خدمت رسانی به کشاورزان، هماهنگی کامل جهت بهره گیری از سامانه پهنه بندی و بازدید مستمر از کارخانجات آرد و روغن کشی قبل از آغاز فصل خرید تضمینی از جمله برنامه‌هایی است که باید صورت پذیرد.

فریدونی گفت: بنا به اعلام سازمان جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود بالغ بر ۴۱۳ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی اشاره کرد و افزود: در سال جاری گندم مازاد بر نیاز گندم کاران استان با احتساب ۲ درصد افت مفید و ۴ درصد افت غیر مفید به قیمت ۱۷۵ هزار ریال خریداری خواهد شد.

وی گفت: در فصل خرید تضمینی سال جاری بیش از ۶۰ مرکز و کمیسیون خرید تضمینی گندم در استان به منظور ارائه خدمات به کشاورزان زحمتکش استان و تحویل محصولات این عزیزان آماده که در صورت نیاز فعال خواهد شد.

گفتنی است؛ در سال گذشته نزدیک به ۳۸۰ هزار تن گندم و ۳ هزار و ۲۹۳ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شد.

کد خبر 6078019

دیگر خبرها

  • برداشت ‌و خرید دانه کلزا توسط بخش خصوصی آغاز شد
  • خرید تضمینی بیش از ۲۶ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
  • پیش بینی تولید ۳۹۹ هزار تن گندم در سال جاری
  • خرید بیش از ۲۴ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی تولید ۳۹۹ هزار تن گندم در ایلام
  • پرداخت بیش از ۲میلیارد تومان از مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • فصل خرید تضمینی گندم بهترین فرصت برای تحقق شعار سال است
  • خرید بیش از ۲۴ ‌هزار تن گندم در خوزستان
  • ایلام، استان پیشرو در خرید دانه کلزا توسط بخش خصوصی‌