Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه لاتزیو به خاطر بحران مالی ناشی از کرونا از پرداخت حقوق یک ماه بازیکنانش خودداری می‌کند، اما در صورت قهرمانی به آنها پاداش خوبی خواهد داد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه کوریره دلواسپورت، کلودیو لوتیتو رئیس باشگاه لاتزیو نظر بازیکنان این تیم برای قطع حقوق آنها برای یک ماه و تعویق پرداخت یک ماه حقوق دیگر آنها تا ماه دسامبر (آذر) را جلب کرد و در عوض به آنها وعده پاداش 18 میلیون یورویی در صورت کسب اسکودتو را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعلیق سه ماهه مسابقات فوتبال در ایتالیا، باشگاه‌های این کشور مانند دیگر تیم‌های اروپایی متحمل ضرر شده‌اند و به همین دلیل باشگاه لاتزیو هم از بازیکنانش خواسته است که به این باشگاه تخفیف دهند. در همین حال لوتیتو که به خاطر فاصله یک امتیازی تیمش با یوونتوس صدرنشین در فاصله 12 هفته به پایان فصل، به کسب اسکودتو خیلی خوش‌بین است، به بازیکنان خود وعده داده در صورتی که قهرمان سری A شوند، مجموعاً 18 میلیون یورو پاداش خواهند گرفت. بر این اساس هر یک از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم در صورت قهرمانی 400 هزار یورو پاداش می‌گیرند.

رئیس پرحاشیه لاتزیو و جنجالی دیگر/ شکایت از برنامه تلویزیونی به خاطر لو دادن زیر میزی!

 

لاتزیو اما در بدو از سرگیری بازی‌هایش در سری A با حریف سرسختی مانند آتالانتا روبه‌رو می‌شود و هشت روز دیگر در برگامو میهمان این تیم خواهد بود. سه روز بعد نیز این تیم در ورزشگاه المپیکو با یک حریف سرسخت دیگر مانند فیورنتینا مصاف خواهد داشت.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سری A فوتبال ایتالیا لاتزیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سری A فوتبال ایتالیا لاتزیو ویروس کرونا سری A فوتبال ایتالیا لاتزیو یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم

اینزاگی مطمئن بود که می تواند در اینتر فاتح اسکودتو شود

طرفداری | سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید افراد زیادی از جمله مدیران این باشگاه در قهرمانی نراتزوری سهم داشتند.

پس از پیروزی اینتر مقابل میلان و قطعی شدن اسکودتوی بیستم، سیمونه اینزاگی با DAZN مصاحبه کرد: 

این یک احساس باورنکردنی است، ما کاری باورنکردنی انجام دادیم و می خواهم این احساسات را با تمام خاواده اینتر به اشتراک بگذارم. افراد زیادی در این موفقیت تاثیرگذار بودند، در درجه اول بازیکنان اما همچنین مدیران و استیون ژانگ، رئیس باشگاه زیرا هر چیزی که در طول این سفر نیاز داشتیم، برای ما فراهم شد. واضح است که به یاد پدر و مادر و همسر و فرزندام نیز هستم. من از هدایت چنین گروهی بسیار خوشحالم، شش جام و تجربه یک فینال لیگ قهرمانان اروپا چیزی غیرقابل تصور بود اما محقق شد.

بازی خوبی بود، حیف شد در پنج دقیقه آخر مسابقه اینقدر تنش وجود داشت. ما خوب بازی کردیم، می‌توانستیم در نیمه اول یک گل دیگر به ثمر برسانیم، اما خیلی خوشحالیم. گل تمرین شده آچربی؟ من سخت تلاش کردم تا آچربی را به اینتر بیاورم زیرا از اهمیت او برای لاتزیوی تحت هدایت خودم با خبر بودم و و می دانستم او چه چیزی می تواند به ما اضافه کند. بچه‌ها فوق‌العاده بودند، امروز صبح آن‌ها را به تمرین زیر باران شدید دعوت کردم تا ضربات شروع مجدد را تمرین کنند و این کار موثر بود زیرا گل اول بازی همانگونه به ثمر رسید که رویش کار کرده بودیم.

فیلیپو اینزاگی؟ از او بابت تعریف‌ها تشکر می‌کنم. پیپو به عنوان یک بازیکن و سپس یک مربی برای من الگویی به شمار می رفت. او برادر بزرگ من است، کسی که مدام حواسش به من بود. ما بزرگ شدیم اما عشق بین ما هرگز تغییر نخواهد کرد. از بین پیپو، تورام و مارتینز کدام را روی نیمکت می گذارم؟ می‌توانستم 3-4-2-1 بازی کنم تا هر سه به میدان بروند، مخیتاریان نیز می توانست در این حالت یک مسابقه استراحت کند!

اینزاگی یکی از سه مربی پرافتخار اینتر؟ این یک سفر طولانی برای من و دستیارانم بود. باید هر روز برای پیشرفت کار و تلاش کرد. با فکر کردن به اولین بازی‌هایم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های رئال مادرید و لیورپول یعنی دو تیم فینالیست آن فصل، می‌توانستم نشانه‌های مثبتی را ببینم و مطمئن بودم که می‌توانیم چنین مسیری را طی کنیم. من همیشه قدردان لاتزیو نیز خواهم بود که این فرصت را به من داد تا حرفه مربیگری خود را شروع کنم. ما سال‌های بسیار خوبی را در آنجا سپری کردیم و زمانی که فصل به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد، در صدر جدول قرار داشتیم. نمی‌دانم که در آن زمان می‌توانستیم قهرمان شویم یا نه. 

عصبانی شدن رئیس لاتزیو از آمدنم به اینتر؟ لاتزیو می‌خواست به همکاری با من ادامه دهد اما احساس کردم که زمان تغییر فرا رسیده است. انتظار اینتر را نداشتم، آنها به تازگی اسکودتو را برده بودند و به دلیل وضعیت مالی در حال فروش بهترین بازیکنانشان بودند اما حسی به من گفت باید به این تیم بیایم. من قبلاً با ماروتا در سمپدوریا کار کرده بودم، آسیلیو و باچین را سال‌ها می‌شناختم و از زانتی هم به‌عنوان یک حریف شناخت داشتم، بنابراین می‌دانستم می‌توانیم با وجود مشکلات غیرقابل انکار به چرخه موفقیت ادامه دهیم. حالا می خواهیم با هوادران جشن بگیریم زیرا لیاقتش را دارند. ما قهرمانی‌ای را کسب کردیم که باید به آن افتخار کنیم زیرا با اقتدار و در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ به آن رسیدیم.  

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد
  • عملیات وعده صادق دفاع در مقابل تجاوز اسرائیل بود