Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:16:23 GMT

دانشجوی مطالبه گر رزمنده وسط میدان است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۷۴۷۲

دانشجوی مطالبه گر رزمنده وسط میدان است

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دانشجوی مطالبه گر رزمنه وسط میدان است گفت :دانشجو اگر مطالبه گری نکند یک فرد حنثی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  مسعود پرهیزگار با اشاره به اینکه دانشجویان موذنین جامعه  هستند که مهمترینکار آنها مطالبه گری است  گفت :دانشجویان بر اساس رسالتشان جامعه را رصد و نسبت به آن مطالبه گری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقد سریع و پی پرده را  از ویژگی‌های جوان دانشجو اارزیابی کرد و تاکید کرد :باید به موضوع مطالبه گری دانشجویان در سطح جامعه اهمیت داده شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان اظهار داشت : بسیج دانشجویی در سطوح مختلف در عرصه‌های فرهنگی مذهبی و آموزشی به مسائل ورود کرده و مشکلات را در سطح استان بررسی می کند .

وی گفت: با توجه به گفته مقام معظم رهبری نسبت به بحث گرایی نگاهی هست بربایه پر انرژی بودن جوان که متاسفانه در سطح استان این امر جایگاهی ندارد ، چون زبان دانشجو اگر برای بعضی از مسئولین تلخ می باشد تلخی زبان مردم است که او مطالبه می کند.

 


پرهیزگار خاطر نشان کرد :دوستان ما در چند عرصه فعالیت دارند و در قالب اردوهای جهادی که به مناطق محروم اعزام می شوند که تازگی به حاشیه شهرها نیز ورود پیدا کرده ایم و در سطوح مختلف  به فعالیت های خود در عرصه محرومیت زدائی و اقتصادی و پزشکی به مردم کمک می کنیم .

نماینده ولی فقیه در استان  گفت؛آینده جهانی در آرمانها انقلاب اسلامی دیده می شود و هنگام ظهور امام زمان عج با همین قوانینی که شیعه تعریف کرده است جهان را اداره خواهد کرد و ما هم مسئولیم  از من گرفته تا استاندار، دانشجویان و حتی مردم  که می تواند در جامعه تاثیر  گذار باشد و یک دانشجو چه پسر و چه دختر می تواند  در جامعه تاثیر گذاری خود را نشان دهد.


آیت الله سید نصیر حسینی ابراز داشت :دانشجو اگر مطالبه گری نکند یک فرد حنثی است و کاری به مسائل سیاسی و اقتصادی و ...ندارد و دانشجویی که مطالبه گر نسیت در واقع بیدار نیست یک دانشجوی مطالبه گر یک رزمنده بیدار در وسط میدان است و باید جامعه را رصد کند  و آنچه نیاز جامعه است مطالبه کند .


وی بیان داشت:مطالبه گری  باید در چهار چوب قانون اسلامی، درست و سازنده باشد چون گاهی یک مطالبات غلط می تواند جنبه منفی داشته باشد.

امام جمعه یاسوج گفت؛یک کاری که دانشجو می تواند در حوزه مطالبه گری انجام دهد  کار فرهنگی است که با قلم و زبانش  در جامعه تاثیر داشته باشد و در این رابطه شما مطالبه گر و فرهنگ سازی کنید ، همچنین به مردم یاد بدهید که روشهای مطالبه گری چگونه است تا مردم در جریان صحیح مطالبه گری قرار گیرند.


وی افزود؛ما از شما حمایت خواهیم کرد،و حاکمیت و مسئولان وظیفه دارند که دغدغه های دانشجویان را مد نظر قرار دهند و زمینه های کار و اشتغال را فراهم کنند.

آیت الله حسینی اذعان داشت :دانشجو باید ادب دانشجویی خود را در تمام مراحل رعایت کند و به نوع پوشش خود و چگونگی برای حضور در کلاس را یاد بگیرد که شما ها بعنوان مطالبه گر باید این موارد را در دانشگاهها پیگری کنید و مثل ایام کرونا که شما میدان داری کردید آنجا هم میدان داری کنید.


 

وی  با اشاره به اینکه دانشگاه باید مهد علم و اخلاق باشد گفت:شورای جوانان تشکیل خواهد شد و قطعا از شما در این زمینه استفاده  خواهیم کرد چرا که استان ما از لحاظ منابع ظرفیت های عظیمی دارد ولی متاسفانه فقر زیاد هست و باید فکری به حال فرهنگ کار و اشتغال این استان کرد.

نماینده ولی فقیه در پایان با تاکید بر اینکه امام وقتی خواستند انقلاب کنند اول فرهنگ سازی کردند بعد انقلاب کردند اظهار داشت:در بحث فرهنگ سازی باید تلاش و سعی کنید مردم را تنبل بار نیاورید و راه روش را به مردم یاد بدهید تا مردم خودشان بیشتر این زمینه ها را برای خودشان فراهم کنند.

اننهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مطالبه گری مطالبه گر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی غروب پنج شنبه پیش از سخنرانی سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم به میزبانی استادیوم تختی شاهرود ضمن بیان اینکه توسعه روستاها، رفع مشکلات محیط زیست و تکمیل طرح فاضلاب شهری از مطالبات شاهرودی‌ها است، ابراز داشت: مردم این شهرستان انتظار دارند تا در حوزه محیط زیست دست اندازی به طبیعت کم‌، فاضلاب شهری تکمیل و روستاهای محروم از رکود خارج شوند.

وی ضمن بیان اینکه چالش‌های بسیاری در حوزه محیط زیست برای شاهرود وجود دارد، افزود: از دولت رئیسی انتظار می‌رود به این مطالبه مردمی پاسخ مناسب دهد.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه تلاش دولت برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ساکن در مناطق محروم خوب اما ناکافی است، ابراز داشت: در بسیاری از روستاها این خدمات دولت به چشم دیده نمی‌شود و انتظار می‌رود در این سفر رفع این موضوعات در دستور کار قرار گیرد.

امینی ضمن بیان اینکه ظرفیت‌های خوب اقتصادی در روستاها وجود دارد اما به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم مغفول ماندند، افزود: توسعه و توجه به ایجاد این زیر ساخت‌ها روستاها را از بن بست رهایی خواهد بخشید و آنها به مدار تولید و اقتصاد باز می‌گرداند.

وی بابیان اینکه بخش بی ارجمند از ظرفیت‌های اقتصادی کشور بی بهره است، بیان کرد: یکی از مطالبات مردم شاهرود توجه به رفع محرومیت در روستاهای خارتوران این شهرستان است.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه طرح تکمیل فاضلاب شهری سال‌ها که مسکوت مانده است، تصریح کرد: یکی از خواسته‌های مردم، عزم جدی برای پایان بخشیدن به این طرح است.

وی ضمن بیان اینکه حفر چاه برای تأمین نیاز آب راه حل راهگشایی برای دراز مدت نیست و مشکلات بعدی را به همراه خواهد داشت، افزود: استفاده از ظرفیت تصفیه فاضلاب شهری برای جبران بخشی این مشکل برای صنعت راهی که دولت سیزدهم باید پیگیری کنند.

کد خبر 6082113

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • فاضلاب و بیمارستان مطالبه جدی مردم مرودشت است
  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند