Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه همه کشورهای منطقه باید برای برقراری صلح در منطقه با یکدیگر همکاری و همبستگی داشته باشند، گفت:میان ایران و ترکیه نقطه‌نظرات مشترکی در مورد جنگ و بحران در یمن و لیبی وجود دارد.
 به گزارش خرداد، محمد جواد ظریف که به ترکیه سفر کرده است، در جریان نشست خبری مشترک با «مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه این کشور، با اشاره به بحران‌های یمن و لیبی، اظهار داشت: میان ایران و ترکیه نقطه‌نظرات مشترکی در مورد جنگ و بحران در یمن و لیبی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر امور خارجه کشورمان بیان داشت: ایران طی سال‌های گذشته همواره بر ضرورت برقراری صلح در یمن تاکید کرده است؛ ترکیه نیز خواهان حل مسالمت آمیز و سیاسی بحران یمن است.
وی تصریح کرد: ایران در قضیه لیبی نیز خواهان پایان بحران‌های سیاسی و اقتصادی این کشور است و از دولت مشروع و قانونی لیبی حمایت می‌کند؛ ما نیازمند تلاش برای پایان دادن جنگ در لیبی هستیم.
ظریف تاکید کرد: همه کشورهای منطقه باید برای برقراری صلح در منطقه با یکدیگر همکاری و همبستگی داشته باشند. برچسب ها: محمد جواد ظریف

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه

در تماس حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه، آخرین تحولات منطقه مورد بررسی قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: عامل اصلی ثبات در منطقه، برقراری آتش‌بس پایدار است
  • عامل اصلی ثبات در منطقه، برقراری آتش‌بس پایدار است
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه در مورد آخرین تحولات منطقه
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه برضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • ریشه بحران منطقه، نسل‌کشی و جنایات ترکیبی رژیم اسرائیل است
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • وضعیت در غزه واقعا به نقطه جوش رسیده است
  • بهترین راه توقف تنش در منطقه، پایان دادن به جنگ در غزه است