Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: پیگیری‌های اولیه برای راه‌اندازی کمپ اعتیاد ویژه بانوان انجام شده‌ است و امیدواریم به زودی شاهد راه‌اندازی این کمپ در گناباد باشیم.

علی آراسته در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: طرح راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان در شهرستان گناباد از مدت‌ها قبل مطرح شده بود اما این طرح در ابتدا با مخالفت‌هایی روبه‌رو شد و یکی از دلایل این مخالفت‌ها هم این بود که ممکن است راه‌اندازی این کمپ آسیب‌های اجتماعی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از بررسی‌های مجدد و با توجه به درخواست‌هایی که از طرف متقاضیان راه‌اندازی این کمپ داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که این کمپ یکی از نیازهای شهرستان است.

رئیس اداره بهزیستی گناباد بیان کرد: برای راه‌اندازی این کمپ 3 نفر متقاضی داشتیم که درخواست آن‌ها دریافت و به استان فرستاده شد که در مرحله اول و بعد از مصاحبه و گزینش هر سه نفر رد صلاحیت شدند اما این متقاضیان مجددا درخواست‌های خود را ارئه داده و این‌ بار با آمادگی بیشتری در مصاحبه و گزینش شرکت کردند که در نهایت 2 نفر توانستند مورد تایید قرار بگیرند.

وی اظهار کرد: بعد از تایید، افراد مقاضی باید مکان استاندارد معرفی کرده و تجهیزات و نیروی انسانی لازم را فراهم کنند تا برایشان پروانه فعالیت صادر شود.

آراسته یادآور شد: مکانی که برای کمپ در نظر گرفته می‌شود باید دارای شرایط خاصی بوده از جمله اینکه باید در مکانی  باشد که مراجعه‌کننده به آن مکان کم باشد و برای ساکنان منطقه نیز مزاحمتی ایجاد نشود.

وی مطرح کرد: یکی از متقاضیان پیگیر کار بوده و در مرحله معرفی مکان برای کمپ است و امیدواریم به زودی شاهد راه‌اندازی اولین کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان باشیم.

آراسته افزود: در حال حاضر 4 کمپ ترک اعتیاد ویژه آقایان در گناباد داریم که با توجه به اینکه گناباد یک شهر درمانی است این کمپ‌ها علاوه بر همشهریان گنابادی مراجعه‌کنندگانی از شهرها و مناطق اطراف نیز دارد و در تمام این کمپ‌ها سعی کرده‌ایم که استانداردهای لازم را در بالاترین حد رعایت کنیم.

رئیس اداره بهزیستی گناباد با اشاره به نقش موثری که کمپ‌های ترک اعتیاد در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دارند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر کمپ‌ها به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند و درخواست‌ها برای بازگشایی این کمپ‌ها زیاد بوده اما باید منتظر دستورالعمل کشوری باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمپ ترک اعتیاد کمپ ترک اعتیاد بانوان اعتیاد گناباد کمپ ترک اعتیاد کمپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت:از این میزان ۸۳ میلیارد ریال برای بهره برداری از ۳۵ طرح احیا و مرمت قنوات، ۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال به منظور اجرای طرح‌های انتقال آب با لوله در منطقه عمرانی و «مارکوهک» با حجم چهار هزار و ۴۵۳ متر و ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال برای احداث ۲ کانال بتنی در روستا‌های «قوِژد و بیمرغ» با حجم عملیات ۸۰۰ متر تخصیص پیدا کرد.

اسماعیل قربانی افزود:  افزون بر سه میلیارد ریال اعتبار برای احداث سامانه آبگیر باران و کاشت نهال سماق در زمین‌های کشاورزی شیبدار با مساحت ۱۲ و نیم هکتار در شهرستان گناباد از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون تخصیص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت: طرح افزایش تولید جو آبی و تولید گندم با محوریت ارقام جدید و توسعه مکانیزاسیون این محصولات در سطح سه هزار و ۵۳۵ هکتار، اجرای طرح افزایش تولید حبوبات و علوفه نظیر سورگم (ذرت خوشه ای)، چغندر علوفه‌ای و ارزن دیگر اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی گناباد از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون بوده است.

وی پیگیری و جذب سه هزار تن کود یارانه‌ای شامل کود اوره، فسفاته، پتاسه، اجرای طرح کشف حفاظتی در سطح ۶۴۰ هکتار اراضی زیر کشت گندم و جو، توزیع در مجموع ۱۵۸ تن بذر اصلاح شده جو، گندم، پنبه و سورگوم بین کشاورزان و توزیع و ترویج ۱۵ تن بذر تریتیکاله به عنوان یک منبع تغذیه دام با عملکرد و سازگاری مناسب را از دیگر اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی گناباد در این مدت برشمرد.

قربانی گفت: با هدف افزایش عملکرد تولید، طرح توسعه مزارع آرمانی زعفران، باغ‌های گل محمدی، گیاهان دارویی، باغات کم آب طلب و در اراضی شیب دار، گلخانه‌های آلوئه ورا و سبزی و صیفی جات در مجموع در سطح ۴۵۰ هکتار زمین‌های زیر کشت گناباد در سال ۱۴۰۲ اجرا شد.

وی گفت: ۱۰۵ هکتار از باغ‌های پسته گناباد در سال گذشته مشمول طرح اصلاح و هرس و باردهی قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • نواختن زنگ سلامت در گناباد
  • آغاز احداث طرح کمربندی گناباد
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات/ راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل شد
  • موفقیت گناباد در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • از نمایشگاه کتاب تا راه‌اندازی رادیو بانوان