Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@09:21:57 GMT

ضرورت بهره گیری از ظرفیت جوانان کارآفرین در جامعه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۷۹۰۶

ضرورت بهره گیری از ظرفیت جوانان کارآفرین در جامعه

حمیدی گفت: باید از ظرفیت جوانان کارآفرین در جامعه بیشتر استفاده شود و فرمانداری آمادگی دارد از این جوانان حمایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» عصر امروز (سه شنبه ۲۷ خرداد) در جمع جوانان کارآفرین اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال ۹۹ را «جهش تولید» نامگذاری کردند و لذا حمایت از جوانان جزو وظایف اصلی مسئولان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار گرگان ادامه داد: مشارکت های جوانان در جامعه منجر به موفقت در برنامه ها می شود، هرجا به جوانان اعتماد کردیم نتیجه آن را شاهد بودیم و در گرگان نیاز است بیشتر به جوانان بپردازیم.

 

حمیدی به ضرورت حضور جوانان مستعد در برنامه ها و فعالیت های اجتماعی تاکید کرد و افزود: آمادگی کامل داریم از جوانان کارآفرین حمایت کنیم.

 

فرماندار گرگان تاکید کرد: 62  هزار واحد صنفی در استان وجود دارد که از این میزان 32 هزار واحد صنفی در گرگان فعالیت می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: بیش از 60 درصد از جرائد در مرکز استان فعالیت می کنند و از مجموع 300 ورزشکار ملی 200 ورزشکار گرگانی هستند.

 

حمیدی تاکید کرد: باید از ظرفیت جوانان کارآفرین در جامعه بیشتر استفاده شود و فرمانداری آمادگی دارد از این جوانان حمایت کند.

 

وی گفت: در حوزه کشت گیاهان دارویی در گرگان برنامه داریم و برای نخستین بار نزدیک به 900 میلیون تومان از اعتبارات بخش کشاورزی به این مهم اختصاص داده شد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهش تولید حمیدی فرماندار گرگان کارآفرینان فرماندار گرگان جوانان جوانان کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه اسراییل ضرورت داشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی ظهر دوشنبه با اشاره به حملات موشکی و پهپادی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آن را موجی از خوشحالی برای مسلمانان و آزادیخواهان جهان دانست و گفت: این اقدام نشان‌دهنده اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تنبیه اسرائیل، اضافه کرد: تبیین این موضوع باید در دستور کار همه مسئولان و آحاد مردم قرار گیرد و مسئولان آن را به درستی تبیین کنند.

امام جمعه گلستان با اشاره به تحقق وعده الهی مبنی بر حمله غرور آفرین رزمندگان به اسرائیل، آن را اتفاقی مبارک دانست و بر لزوم شکرگزاری از خداوند متعال در این زمینه تاکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گلستان ضمن تاکید بر نقش مهم شورای فرهنگ عمومی در تبیین و اجرای سیاست‌های فرهنگی در سطح منطقه، خواستار ورود فعالانه این شورا به موضوعات مختلف فرهنگی شد.

موسوی با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم، بر لزوم تلاش برای تحقق این شعار و جلب مشارکت مردم در این زمینه تاکید کردن و افزود: می‌بایست موانع تولید رفع و از صاحبان صنعت و تولید حمایت شود.

وی با انتقاد از عدم فعالیت برخی مجموعه‌های فرهنگی در بهارستان، خواستار احیای فعالیت این مجموعه‌ها و برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی در سال جدید شد.

امام جمعه شهر گلستان در این نشست با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ضرورت برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی در سال جدید، بر لزوم مشارکت آحاد مردم در این زمینه تاکید کرد.

کد خبر 6078854

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • ضرورت بهره گیری شیوه های نوین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس
  • تنبیه اسراییل ضرورت داشت
  • ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح تونل انرژی تبریز
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح مهم تونل انرژی تبریز
  • تاکید بر بهره برداری از ظرفیت بریکس برای خنثی سازی تحریم‌ها
  • تاکید فرمانده سپاه لرستان بر استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید