Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان تبریز گفت: استفاده از ماسک برای کارکنان در کلیه ادارات، دستگاه های اجرایی و خدمات رسان اجباری است.

 بهروز مهدوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در جلسه امروز ستاد مقابله با بیماری کرونا  مقرر شد  وسائط نقلیه عمومی بارعایت  تمامی پروتکل های بهداشتی خدمات ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از ماسک برای کارکنان در  همه ادارات، دستگاه های اجرایی و خدمات رسان اجباری  است.

مهدوی با بیان اینکه باید از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد در راستای فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی بین مردم استفاده شود، گفت: ضدعفونی معابر بصورت هدفمند توسط سپاه، بسیج و شهرداری انجام شود.

وی تصریح کرد: انتشار آگهی و اعلامیه های ترحیم درفضای مجازی، برای جلوگیری از تجمعات ممنوع بوده و برگزاری مراسمات مذهبی و ترحیم در تمامی مساجد و حسینیه ها ممنوع است.

فرماندار شهرستان تبریز گفت:  تمام تالارهای پذیرایی و رستوران ها با ۵۰ درصد ظرفیت خود و رعایت موارد بهداشتی خدمات ارائه دهند و میادین میوه و تره بار باید با رعایت  تمام پروتکل های بهداشتی خدمات ارائه دهند.

وی افزود: در بازار مسقف تبریز، پاساژها و تمام مراکز خرید استفاده از ماسک برای فروشندگان  و عموم مردم الزامی است.

فرماندار شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: نمایشگاه های تخصصی بدون دعوت عمومی برگزار شوند.

وی گفت: اتراق و تجمع در بوستان ها و تفرجگاهها ممنوع می باشد وشهرداری در این مراکز اقدام به پخش پیامهای بهداشتی کند.

وی افزود: اکیپ های متشکل از نیروی انتظامی، نماینده فرمانداری، عوامل شهرداری و شبکه بهداشت اقدام به نظارتهای بهداشتی مستمر بر تمام واحدها، ادارات و حمل و نقل عمومی خواهند کرد.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز کارکنان دولت ستاد کرونا ماسک فرماندار شهرستان تبریز تبریز کرونا ویروس خبرگزاری فارس فارس تبریز نیروی انتظامی تالار ماسک رستوران بهداشت بازار تاریخی تبریز بوستان شهرداری ضدعفونی کارکنان دولت ستاد کرونا استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می شود؟

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دیوار و شیپور، اظهار کرد: بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می‌کنند.

وی با بیان این‌که این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود.

وی با تاکید بر این‌که املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تاکید کرد: اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب‌سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود خواهد شد.

کد خبر 6086157 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می شود؟
  • بخش املاک دیوار و شیپور غیرفعال می‌شود
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد