Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:19:59 GMT

پاری سن ژرمن و اقدام برای جذب ستاره بایرن

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۸۳۰۵

پاری سن ژرمن و اقدام برای جذب ستاره بایرن

پاری سن ژرمن قصد دارد در فصل تابستان برای خرید داوید آلابا از بایرن مونیخ اقدام کند.


به گزارش "ورزش سه"، فصل بعد شاهد تغییرات بزرگی در ترکیب خط دفاعی پاری سن ژرمن خواهیم بود و تا به امروز جدایی بازیکنانی چون تیاگو سیلوا، توماس مونیه و لاوین کورزاوا در این منطقه مسجل شده است. اسکای اسپورتس مدعی شد تیم متمول فرانسوی به دنبال خرید مدافعان جدید است و داوید آلابا در تیررس آنها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

قرارداد داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ با این تیم در تابستان سال 2021 به اتمام خواهد رسید و علیرغم شایعات مختلف، هنوز قرارداد او با باشگاه آلمانی به طور رسمی تمدید نشده است. به همین دلیل باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد با داوید آلابا مذاکره کند تا در صورت امکان انتقال او به پاریس را نهایی سازد.

 

پیش از این نام تیم هایی چون بارسلونا و رئال مادرید نیز به عنوان باشگاه های خواهان مدافع بایرن مونیخ منتشر شده بود. عدم توافق در مبلغ دستمزد و مدت زمان تمدید، مواردی هستند که ممکن است مقدمات جدایی داوید آلابا از بایرن را فراهم کنند. البته این مدافع تنها بازیکن مورد علاقه پاری سن ژرمن از ترکیب بایرن مونیخ نیست و اخباری در مورد تمایل تیم فرانسوی به جذب لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی باواریایی ها نیز منتشر شده است. به هر ترتیب پاری سن ژرمن چاره ای جذب بازیکنان جدید در خط دفاعی در تابستان امسال ندارد و احتمالا شاهد حضور نام های بزرگی در فصل بعد در پاریس خواهیم بود.

بایرن مونیخ تیاگو سیلوا دیوید آلابا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ تیاگو سیلوا دیوید آلابا پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن داوید آلابا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید

 

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با 52 امتیاز سوم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا