Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@20:32:05 GMT

جاده چالوس یک طرفه شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۸۵۴۷

به گزارش فارس، سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز، گفت: این تردد در مسیر شمال و جنوب ازمحدوده میدان امیر کبیر کرج  تا دوراهی شهرستانک دوطرفه و از شهرستانک به سمت مرزن آباد یک طرفه شده است. اکنون ترافیک در جاده کرج - چالوس از مسیر شمال به جنوب نیمه سنگین است.

وی افزود: همچنین  ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج از محدوده خاتم تا پل فردیس و در آزادراه  کرج - قزوین از پل فردیس تا گلشهر کرج سنگین گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه البرز ادامه داد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

گودرزی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان کرمی از بارش باران در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده استان البرز خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

وی با اشاره به لغزندگی جاده کرج - چالوس بیان کرد: رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز و در زمان ناپایداری جوی قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه البرز افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو و به همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا موجب حوادث احتمالی نشود.

سرهنگ کرمی به همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی را از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان دانست و تاکید کرد: رانندگان رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را نیز مد نظر قرار دهند.

کد خبر 6086188

دیگر خبرها

  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین