Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حیدری عضور شورای شهر اهواز گفت:شورای اسلامی شهر اهواز از فسخ قرارداد شرکت کیسون پیمانکار متروی اهواز توسط شهردار حمایت می‌کند.

حسین حیدری عضور شورای شهر اهواز امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص فسخ قرارداد شرکت کیسون پیمانکار متروی اهواز توسط شهردار اظهار داشت:شورای اسلامی شهر اهواز از اقدام شهردار اهواز حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این فسخ، پیرو جلسات متعددی بود که با شهردار اهواز و استاندار خوزستان داشتیم صورت گرفت و متعقدیم که خیلی هم دیر انجام شد این کار باید حداقل یک سال پیش انجام می‌شد.

حیدری گفت: الان هم این اقدام شهردار اهواز قانونی و بجا بوده و چاره ای غیر از این نبود در این مدت دو سال و نیمی که کار توسط پیمانکار کاملا تعطیل شد با پیمانکار  خیلی مدارا شد.

وی ادامه داد:جلسات متعددی برای شروع به کار پروژه در وزارت کشور و یا در استانداری داشتیم و پیمانکار متعهد می‌شد که کار را شروع کند ولیکن به تعهدش عمل نمی‌کرد که فسخ قرارداد برخورد قانونی با پیمانکار بود که طبق شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در قرارداد صورت گرفت.

این عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد:بعد از فسخ، پیمانکار ملزم به تحویل کارگاه به کارفرماست در غیر اینصورت او را از طریق مراجع قضایی ملزم به تحویل کارگاه برای ادامه کار توسط مجری توانمند دیگری خواهیم کرد.

به گزارش فارس،در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان، موسی شاعری شهردار اهواز پیش از ظهر امروز با ارسال نامه‌ای، فسخ قرارداد شرکت کیسون پیمانکار متروی اهواز  را اعلام کرد.

در متن نامه موسی شاعری به اخطاریه‌های مکرر شهرداری اهواز در یک سال گذشته اشاره شده و به استناد ماده 2 فصل 15 شرایط عمومی پیمان، قرارداد شرکت پیمانکار با شهرداری اهواز برای احداث متروی این کلانشهر فسخ شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز شورای شهر فسخ قرارداد خوزستان حسین حیدری موسی شاعری شورای شهر اهواز قطار شهری اهواز متروی اهواز اهواز شورای شهر فسخ قرارداد خوزستان شورای شهر اهواز شهردار اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری یک عضو شورای نسیم‌شهر به همراه شهردار منتخب این شهر به اتهام فساد مالی، دریافت و پرداخت رشوه خبر داد.

سید امیراحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با تأکید بر مبارزه قاطع با فساد گفت: یک عضو شورای نسیم‌شهر به دلیل سوءاستفاده از موقعیت شغلی، دریافت رشوه و اعمال نفوذ دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پرونده مقدماتی فساد این عضو شورا تکمیل شده است، افزود: شهردار منتخب نسیم‌شهر نیز به اتهام پرداخت رشوه به برخی از اعضای شورای نسیم‌شهر بازداشت شده است.

مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در شورا و شهرداری نسیم شهر/ ۷ نفر دستگیر شدند.

دادستان شهرستان بهارستان تاکید کرد: مبارزه با فساد در مجموعه شهرداری ادامه دارد و با قدرت این راه را ادامه خواهیم داد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897491

دیگر خبرها

  • بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران
  • اخراج از گوگل به خاطر حمایت از فلسطین
  • بازداشت عضو شورا و شهردار نسیم شهر / بازداشت نهمین عضو شورا
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات | اتهام آنها چیست؟
  • دستگیری شهردار و یک عضو شورای نسیم‌شهر
  • شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد
  • دستگیری شهردار منتخب و عضو شورای نسیم‌شهر
  • بازداشت شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر
  • شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود