Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@03:54:05 GMT

شعار خلع سلاح مقاومت اقدامی ظالمانه است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۸۹۴۸

سید حسن نصرالله: ما خواستار حفظ آرامش در شرایط فعلی کشور هستیم و دعوت به خلع سلاح مقاومت اولویت مردم لبنان نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنان خود شهادت امام جعفر صادق را تسلیت گفت و افزود: هزاران عالم از مکتب و مدرسه امام جعفر صادق فارق التحصیل شدند. 

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان سخنرانی خود درباره تحولات سیاسی منطقه را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصرالله با اشاره به درگذشت رمضان شلح گفت که وی فرمانده‌ای بزرگ بود که به مساله فلسطین ایمان داشت... رمضان عبدالله شلح بر وحدت میان گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید داشت. توجهات مرحوم شلح نه تنها به فلسطین و آرمان آن، بلکه تا امت اسلامی و ایجاد تقریب بین آن امتداد داشت.

وی افزود: شخصیت دکتر شلح و تلاش‌های او باعث تحول و پیشرفت جنبش جهاد اسلامی گشت؛ و ما خطاب به جنبش جهاد اسلامی می‌گوییم که ما در ادامه مسیر دکتر رمضان شلح در کنار شما هستیم.

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه سخنان خود درباره مرحوم شلح، گفت که محور مقاومت در فلسطین برای مقابله با طرح اشغالی آمریکایی و اسرائیلی در کرانه باختری فلسطین به شخصیتی، چون شلح نیاز دارد.

سید حسن نصرالله به اوضاع داخلی لبنان پرداخت و گفت ما خواستار حفظ آرامش در شرایط فعلی کشور هستیم و تاکید کرد که سخن از استعفای دولت عاری از صحت است و چنین مساله‌ای مطرح نشد و مورد بحث و بررسی قرار نگرفت.

وی تاکید کرد که شعار خلع سلاح مقاومت اقدامی ظالمانه است و دعوت به خلع سلاح مقاومت اولویت مردم لبنان نیست. مقاومت یک خط مشی و ایده راهبردی در مقابله با اشغالگر اسراییلی ارائه داد.   تکمیل می شود... برچسب ها: سید حسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله لبنان ، تحولات منطقه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تحولات منطقه سید حسن نصرالله خلع سلاح مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز چهارشنبه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای سوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، امروز چهارشنبه محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» با موشک و حملات توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه چهارم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «رامیا» هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه پنجم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه باردیگر محل استقرار تازه تاسیس نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» هدف حملات موشکی قرار دادند.

تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات ایران علیه اسرائیلشلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد
  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت