Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی رکنا، عقربه ها ساعت 22:30 دقیقه شامگاه یکشنبه 25 خرداد ماه را نشان می داد که پسر 23 ساله ای با در دست داشتن چاقوی خونین پای در کلانتری 11 ولیعصر گذاشت.

این جوان به قتل فاطمه برحی دختر 19 ساله در آبادان اعتراف کرد و گفت که سر او را در کنار رودخانه بهمنشیر بریده است.

پسر عموی فاطمه برحی در اعترافاتش گفت: فاطمه برحی یک سال قبل به عقد من در آمد و 2 روز پس از آن فرار کرد و به مشهد رفت و بعد از اینکه او را پیدا کردم و به آبادان بازگرداندم به خاطر تحریک هایی که خانواده ام کرده بودند سر او را بریدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه برحی چرا از خانه شوهر فرار کرد

فاطمه برحی زندگی و کتک های خواهرش که با پسر عمویش ازدواج کرده بود را دیده بود و چون عمویش یکی از فروشندگان مواد مخدر در آبادان بود به خاطر ازدواج اجباری گریخت و به مشهد سفر کرد.

عموی فاطمه فرحی سالها قبل نیز خواهرش را که عمه فاطمه می شد با توجه به اینکه شوهرش در زندان بود و درخواست طلاق داده بود به جرم خیانت سر برید و پس از مدتی از زندان آزاد شد.

پدر فاطمه فرحی پس از بازگردان دخترش به آبادان با توجه به اینکه احتمال می داد دخترش به طرز فجیعی کشته می شود تصمیم گرفت با دادن سم به زندگی اش پایان دهد اما مادر فرحی مانع کار پدرش شد تا اینکه پسرعموی فاطمه فرحی در اقدامی هولناک سر دختر جوان را برید.

بنا به این گزارش، قتل فاطمه برحی مانند قتل رومینا اشرفی و ریحانه عامری در دسته قتل های ناموسی است..

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان رومینا اشرفی قتل فرار مواد مخدر سفر زندان جرم خیانت رومینا اشرفی اخبار حوادث ازدواج دختر پسر زندگی قتل ناموسی بازگشت به خانه رومینا اشرفی پدر رومینا اشرفی دختر 22 ساله کرمانی ریحانه کرمان عکس فیلم مرد قتل دختر ایران اخبار تهران پلیس مرد جوان کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف داریم گناه کار و خطا کاریم!

به گزارش «مبلغ»، در مناجات شعبانیه آمده است «خدایا حالا که بنا به بخشش است چه کسی بهتر از تو و اگر مرگ من فرا برسد من عملی ندارم که من را به شما برساند، تنها یک عمل دارم که خیلی مرا به شما نزدیک خواهد کرد و آن هم اقرار من به خطاهای خودم است، لغزش‌ها در من زیاد بوده و نیازی به مواخذه نیست و من اعتراف می کنم و مرا مورد عتاب قرار نده و اگر می توانی مرا ببخش.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888018

دیگر خبرها

  • توزیع غذای گرم در پویش کرامت امام حسن مجتبی
  • نوروز ۱۴۰۳ زیر فشار کمرشکن گرانی /فقط رأی می‌خواهند،بعد یادشان می‌رود /هم خسته‌ایم، هم بریده‌ایم/فریادها به گوش دولت می‌رسد؟
  • نوروز ۱۴۰۳ زیر فشار کمرشکن گرانی /فقط رأی می‌خواهند، بعد یادشان می‌رود /هم خسته ایم، هم بریده ایم /این فریادها به گوش دولتمردان می‌رسد؟
  • برندگان ۱۶ روز از پویش زندگی با آیه‌ها در یزد معرفی شدند
  • اولین واکنش به تصاویر تکان‌دهنده سرهای بریده خر در مشهد
  • نماهنگ ماه‌من علی با نوای سید مجید بنی‌فاطمه
  • ببینید | اعتراف داریم گناه کار و خطا کاریم!
  • باران در راه آبادان و خرمشهر
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دختران بابلی در تیم ملی فوتبال جوانان