Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هشتمین جلسه شورای مدیران معاونت قرآن و عترت موضوع سامانه آموزشی موسسات قرآنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، درهشتمین جلسه شورای مدیران با حضور معاون قرآن و عترت وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل معاونت، موضوع سامانه آموزشی موسسات قرآنی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام مطهریان - مدیر موسسه قرآنی استان یزد - و روح‌الله مطهریان - طراح نرم افزار و اپلیکیشن آموزشی حمد ویژه موسسات قرآنی کشور - صورت گرفت، نقطه نظرات مدیران در خصوص این نرم افزار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نرم افزار فوق توسط موسسه مجری ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه بر بهره گیری از فضای مجازی و استفاده از ظرفیت های بالقوه آن تاکید کرد و گفت: ما باید در فضای فعلی کشور یک عرف جدید ایجاد کنیم و این دور از دسترس نیست و ضرورت دارد به صورت واقعی بدان بپردازیم.

وی با اشاره به ویژگی های نرم افزار آموزشی ویژه موسسات قرآنی گفت: ما به دوران پساکرونا فکر می کنیم تا فعالیت های قرآنی را در حوزه فضای مجازی ادامه دهیم. بنابراین طراحی نرم افزار آموزشی جدید باید منحصر به فرد و به روز باشد.

فقهی‌زاده با بیان این که فعالیت های معاونت قرآن و عترت در سطح کشور با هدف راهبری حوزه قرآن و عترت است اشاره کرد: نگاه آسیب شناسی و راستی‌آزمایی یکی از نکات قابل توجه در این نرم‌افزار باید باشد و هدف ما این است که فعالیت موسسات را در سطح کشور با این گونه نرم افزار ها رصد کنیم.

وی با اشاره به این که ما به این محصول به عنوان یک اثر قابل رشد نگاه می کنیم که بتواند نیازهای ما را تامین کند بر لزوم نوآوری و قابلیت های خاص و به سایر جنبه های  ارتباطی بیشتر از این اپلیکیشن تاکید کرد.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکیل کارگروهی متشکل از دو اداره کل ارتباطات و هماهنگی و دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌ها تاکید کرد این کارگروه نیازها را احصا و ارائه و همچنین اشکالات آموزشی را که می تواند در انجام وظایف خلل ایجاد نماید، مرتفع کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسسات قرآنی قرآن و عترت نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولتمردان باید نگاه قرآنی داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه حضورش با خانواده در این محفل قرآنی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن خداقوت به برگزار کنندگان مراسم گفت: این مراسم با استقبال زیادی مواجهه شده و ورزشگاه کاملاً پر شده است و مردم پر شور و با اشتیاق حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شوق فرزندانش در این محفل حاضر شده است، ادامه داد: فرزندانم دوست داشتند در این محفل قرآنی حضور یابند که الحمدالله توفیق حاصل شد و در جمع قرآنیان امام حسنی حاضر شدیم.

سخنگوی دولت اظهار داشت: قرآن در سطح جایگاهش مهجور واقع شده و آن طور که باید ما به آن توجه نمی‌کنیم ولی الحمدالله فعالیت‌های قرآنی مردمی کم نیست. درست است که چنین اجتماعی برای نخستین بار رخ داده است اما محافل قرآنی کوچک‌تر در سطح محله و جمع خوانی‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان همیشه رواج داشته است.

بهادری جهرمی با تاکید بر اینکه دولت هم باید حامی تمام فعالیت‌های قرآنی باشد، اظهار داشت: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، محور و پیشران مردم هستند و دولت هم طبیعتاً باید نقش حمایتی خود را انجام دهد.

وی با اشاره به اهمیت قرآنی بودن مسؤولان گفت: اگر دولت قرار بر اسلامی بودن داشته باشد؛ دولتمردان باید نگاه قرآنی داشته باشند. اصلی ترین منبع مشخص احکام اسلام قرآن است و اگر کسی قرآن را درست نشناسد صلاحیت و توانایی مدیریت درست را ندارد.

کد خبر 6063178 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • از ثبت رکورد بازدید مخاطبان تا اتمام فعالیت بخش بین‌الملل در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • برپایی نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین‌ماه در کرمانشاه
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • ظرفیت قرآنی کرمانشاه نیازمند برنامه منجسم
  • نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد
  • نمایشگاه قرآن و عترت سالانه در همدان چرخشی برگزار خواهد شد
  • دولتمردان باید نگاه قرآنی داشته باشند
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای استان فارس