Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های فنرباغچه و ترابزون اسپور در دور برگشت نیمه‌نهایی جام حذفی ترکیه با برتری یاران حسینی به پایان رسید. تاریخ انتشار: 00:33 - 28 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۷۳۸ خبرگزاری میزان، از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ترکیه، فنرباغچه در ورزشگاه خانگی خود میزبان ترابزون اسپور بود که در پایان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد با احتساب دو بازی رفت و برگشت ترابزون توانست با پیروزی ۵ بر ۲ راهی دیدار نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازی سید مجید حسینی ۹۰ دقیقه برای ترابزون بازی کرد. در طرف مقابل هم اللهیار صیادمنش فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد. بیشتر بخوانید: صعود ترابزون‌اسپور به صدر جدول در غیاب حسینی نیمکت‌نشین انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام حذفی ترکیه مجید حسینی ترابزون اسپور فنرباغچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال ایران، تیم شهرداری گرگان موفق شد در بازی دوم سری نیز برابر مهرام به پیروزی دست یافته و به یک قدمی فینال لیگ برتر ایران برسد.

در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ که امروز (یک‌شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین بازی خانگی خود نیز با نتیجه ۷۶ - ۷۰ به پیروزی رسیدند تا سری نیمه‌نهایی دو بر صفر از مهرام پیش بیفتند.

دو بازی آینده این دو تیم مرحله نیمه‌نهایی نیز به میزبانی تیم مهرام در شهر قدس (تهران) برگزار خواهد شد و در صورتی شهرداری گرگان در یکی از این دو بازی به پیروزی برسد، می‌تواند به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر شود.

در انتهای این دیدار، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۶ را در این دیدار به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده سری شده و راهی فینال می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال