Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام وه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در پیامی مشترک خطاب به خانواده چناری، درگذشت حاج «محسن چناری» پدر گرامی شهیدان معظم «حمزه و جعفر چناری» را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام متن پیام مشترک سردار جمال شاکرمی و  اسدالله تولیده به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«انا لله و انا الیه راجعون»

خانواده محترم شهیدان «حمزه و جعفر چناری»

 سلام علیکم

پدران معظم شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزند شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست آنگاه که تمام دارایی یک پدر، فرزند است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری ابراهیم وار، تمام دارایی‌اش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و جوانان برومند خود را جانانه برای راه سترگ شهادت رهسپار نماید.

 

امروز فصل وصال پدری فرارسیده که سالهاست حسرت تکرار نشدنی دیدار دوباره و لذت در آغوش کشیدن فرزندان شهیدش را صبورانه تنها در چارچوب بی‌جان قاب عکسی نظاره می‌کرد.

 

مرحوم حاج «محسن چناری» از یادگاران دوران دفاع مقدس و پدر گرامی شهیدان والامقام «حمزه و جعفر چناری» پس از سال‌ها بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

 

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرش ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت داریم.

 

امید که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت واسعه ربوبی گردند.


جمال شاکرمی- فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام

اسدالله تولیده - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: چناری شهدا ایلام استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.

وی گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی