Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@15:04:55 GMT

لیونل مسی فقط یک گل تا رسیدن به 700 گل رسمی فاصله دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۹۷۸۷

لیونل مسی فقط یک گل تا رسیدن به 700 گل رسمی فاصله دارد

لیونل مسی می تواند به هفتمین بازیکن تاریخ فوتبال بدل شود که از مرز 700 گل در دیدارهای رسمی عبور می کند.

طرفداری - در جریان برد 2-0 بارسلونا مقابل لگانس در هفته بیست و نهم لالیگا، لیونل مسی موفق شد گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

لیونل مسی با این گلی که به ثمر رساند تعداد گل های خود در دیدارهای رسمی را به عدد 699 رساند تا فقط یک گل دیگر تا رکورد 700 گل در دیدارهای رسمی فاصله داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلزنی لیونل مسی در 450 دیدار رسمی

لیونل مسی اکنون به رکورد گلزنی در 450 مسابقه رسمی مختلف شده است. وی در 399 بازی برای بارسلونا و 51 بازی برای آرژانتین موفق شده حداقل یک بار دروازه حریف را بگشاید.

لیونل مسی خوشحال از گلزنی مقابل لگانستعداد گل های لیونل مسی از روی نقطه پنالتی

لیونل مس اکنون موفق شده به رکورد 56 گل از روی نقطه پنالتی در لالیگا دست یابد تا یک گام دیگر به کریستیانو رونالدو (61 گل از روی نقطه پنالتی) نزدیک تر شود. نکته جالب اینکه هم لیونل مسی و هم کریستیانو رونالدو 11 پنالتی خود در لالیگا را از دست داده اند. هوگو سانچز نیز 56 گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده، در حالیکه 15 پنالتی اش را هدر داده است. رونالد کومان (46) و لوبوسلاو پنف (44) در رده های بعدی قرار دارند.

لیونل مسی هر سه پنالتی خود در فصل جاری لالیگا را تبدیل به گل کرده است.

تعداد گل های لیونل مسی پس از 30 سالگی

گل لیونل مسی در جریان دیدار مقابل لگانس، نودمین گل کاپیتان بارسلونا پس از 30 سالگی در لالیگا بود. فرانس پوشکاش (156) در این زمینه رکورددار است و رسیدن به رکورد پوشکاش می تواند چالش جالبی برای لیونل مسی باشد. آلفردو دی استفانو (151)، کریستیانو رونالدو (106)، آریتز آدوریز (104)، هوگو سانچز (95) و کوئینی (92) دیگر بازیکنانی هستند که پس از 30 سالگی گل های بیشتری نسبت به لیونل مسی در لالیگا به ثمر رسانده اند.

ژست جالب لیونل مسی پس از 699مین گل دوران حرفه ای اش

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاطی که سال‌ها منتظرش بودیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی اینانلو کارشناس مذهبی مطرح کرد: ساختار وجودی انسان به گونه‌ای است که تفریح و شادی و نشاط از نیازهای اساسی او محسوب می‌شود؛ چراکه روح و جسم انسان بعد از مدتی فعالیت خسته شده و نیاز دارد با راهکارهایی این خستگی را از خود دور کند.

وی افزود: اما روش‌هایی که شهروندان برای شادی و نشاط بر می‌گزینند مختلف بوده و گزینش روش‌های ابراز شادی و نشاط ارتباط بسیار نزدیکی با سبک زندگی افراد دارد و با کمی توجه در زندگی شهروندان متوجه این موضوع خواهیم شد. گروهی برای رسیدن به نشاط از راهکارهای هیجان‌انگیز استفاده می‌کنند، حتی اگر خطر آفرین باشد. عده‌ای دیگر برای رسیدن به شادی و آرامش در کنار خانواده بودن و تفریح با آنها را ترجیح می‌دهند و گروهی دیگر با روش‌های دیگر به شادی می‌پردازند.

اینانلو ادامه داد: نکته مورد توجه این است که هر مکتبی بنا به مبانی خود در این حوزه نظراتی ارائه داده است. برخی از مکاتب پیروان خود را در این حوزه ۱۰۰ درصد آزاد گذاشته و هیچ محدودیتی به آنها توصیه نمی‌کند. اما از آنجا که اسلام کامل‌ترین دین و برنامه زندگی است و برای تمامی ابعاد زندگی انسان برنامه دارد و در تکالیف و توصیه‌ها مصلحت انسان را در نظر می‌گیرد، برای شادی و نشاط او هم برنامه‌های خاصی را پیشنهاد می‌کند که مطابق با فطرت الهی او است. از آنجا که هدف اسلام کمال واقعی انسان و رسیدن به درجات عالی است، از این رو، شادی و نشاطی که در این مکتب مورد تأکید است باید به گونه‌ای باشد که با هدف خلقت و با کمال نهایی او منافات نداشته باشد.

وی گفت: شادمانی از هیجانات بنیادی انسان است که نقش تعیین کننده‌ای در تأمین سلامت فرد و جامعه دارد. شادی، صرف نظر از چگونگی کسب آن، می‌تواند سلامت جسمی را بهبود ببخشد. افراد شاد احساس امنیت بیشتری دارند، آسان‌تر تصمیم می‌گیرند و روحیه‌ی مشارکتی بالاتری دارند. شادمانی همواره با خرسندی، خوش بینی، امید و اعتماد همراه است؛ از این رو، می‌تواند نقشی تسهیل‌گر در توسعه‌ی پایدار جوامع داشته باشد.

این کارشناس مذهبی بیان کرد: با این وصف، شادابی و سرزندگی، گمشده زندگی شهری است. از دلایل آن می‌توان به وضعیت سخت زندگی در شهرهای بزرگ اشاره کرد؛ زیرا کیفیت فضاهای شهری تفاوت درخور ملاحظه‌ای با فضاهای طبیعی دارند که انسان به آنها نیازمند است؛ تراکم، ازدحام، ترافیک شهری همراه با آلودگی‌های صوتی و زیستی متعدد، وضعیت نامناسبی را برای انسان شهرنشین ایجاد کرده‌اند. از وظایف اساسی نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری، تلاش برای ایجاد فضایی شاد و کاهش تنش‌های روانی افراد جامعه است که متأسفانه اغلب مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد.

اینانلود در پایان گفت: در چنین شرایطی گردهمایی با شکوه تهرانی‌ها در ورزشگاه آزادی خبر خوشی در این حوزه به حساب می‌آید. خبری که سال‌ها منتظر آن بودیم. حضور صد هزار نفری مردم از اقشار مختلف در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه آزادی بر لزوم و توجه بیش‌تر به نشاط مذهبی میان مردم تاکید کرد.

کد خبر 6064880

دیگر خبرها