Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@23:49:55 GMT

تمدید زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۰۵۹۱

تمدید زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از 28 خرداد ماه تا یکم تیر ماه جاری تمدید شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، علیرضا شجاعی پور گفت: با توجه در خواست‌های مکرر اولیاء محترم دانش آموزان، امکان ثبت نام و ویرایش اطلاعات در سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش فارس افزود: داوطلبان جا مانده از ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی می توانند از روز چهارشنبه 28 خرداد ماه لغایت یکشنبه 1 تیرماه 99 با مراجعه به سامانه https://sanjesh.farsedu.ir ثبت نام نمایند.

وی گفت: شرکت کنندگانی که قبلا نیز اقدام به ثبت نام نموده اند، در صورت نیاز می توانند با مراجعه مجدد به سامانه مذکور نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود اقدام نمایند.

شجاعی پور با تاکید بر اینکه این فرصت پس از مهلت اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، گفت: به تمام شرکت کنندگان در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی توصیه می شود ، اطلاعات ثبت نام خود را با دقت کنترل نموده و اشکالات احتمالی را به ویژه در رابطه با رشته و سهمیه انتخابی اصلاح نمایند.

رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش فارس یادآور شد: با توجه اینکه هر دانش آموز تنها مجاز به انتخاب بر اساس منطقه، محل یا شهر محل تحصیل فعلی خود می باشد، لازم است این موضوع به دقت مد نظر قرار گرفته و در صورت لزوم اصلاح لازم انجام پذیرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0034rQ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مدارس نمونه دولتی فارس آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی آموزش و پرورش فارس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۴۱۷۰ نیروی بهداشت و مراقب سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، صادق ستاری‌فرد اظهار کرد: مکمل یاری و بهداشت دهان و دندان دانش‌آموزان به صورت جدی در حال انجام و غربالگری سلامت و هنجاریابی دانش آموزان به عنوان امری مهم باید پیگیری شود.

وی افزود: در حوزه تربیت بدنی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، آموزش محیط زیست و آموزه‌های زیست محیطی ارائه می‌شود، همچنین با همکاری جمعیت هلال احمر طرح دادرس و ماهر و به عبارتی آموزش کمک‌های اولیه و کمک‌های امدادی به دانش آموزان و خانواده‌ها ارائه می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جایگاه حوزه سلامت در برنامه درسی بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: امید است که با بازنگری برنامه درس ملی، بخشی از برنامه درسی هفتگی به سلامت و بهداشت دانش‌آموزان اختصاص یابد و این کار نیازمند توجه جدی است.

ستاری‌فرد ادامه داد: امیدواریم در شورای عالی آموزش و پرورش این موضوع مورد توجه قرار گیرد تا ظرفیت‌هایی برای حوزه بهداشت و سلامت در نظر گرفته شود، باید از ظرفیت‌های مدرسه در پیشبرد سلامت دانش آموزان استفاده کنیم.

وی با اشاره به استخدام ۴۱۷۰ نیروی بهداشت و مراقب سلامت گفت: آزمون مذکور چهاردهم اردیبهشت برگزار و این افراد، مهر راهی مدارس می‌شوند.

کد خبر 746667

دیگر خبرها

  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون