Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@13:34:53 GMT

روانخواه: تابع تصمیمات فدراسیون فوتبال هستیم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۱۰۸۲

به گزارش ایلنا، امید روانخواه سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران بعد از بازی دوستانه با آلومینیوم اراک گفت: بعد از شروع مجدد تمرینات،بازی با تیم آلومینیوم اراک دومین بازی دوستانه ما بود و خیلی دوست داشتیم بازی دوستانه ای بیرون از تهران برگزار کنیم تا بچه ها در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی افزود: خداراشکر با تیم خوب و قابل احترامی بازی کردیم و این موضوع باعث افتخار ماست و با توجه به اینکه تیم آلومینیوم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر می باشد دستاورد ما از این بازی بسیار خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی نیرو زمینی تهران در خاتمه اظهار داشت: تیم هایی که شرایط مالی خوبی ندارند خواهان نیمه تمام ماندن لیگ هستند چرا که حفظ سلامت کادرفنی و بازیکنان در سفرها دشوار است اما تیم ما تابع تصمیمات سازمان لیگ است و به آن احترام خواهیم گذاشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امید روانخواه نیرو زمینی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد

سرمربی تیم آلومینیوم اراک جریمه نقدی شد.

طرفداری | کمیته انضباطی رای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی درخصوص تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیباز طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس اذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این جکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • یکسان اجرا نشدن قانون آزاردهنده است