Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، همزمان با ایام سوگواری شهادت امام ششم شیعیان امام جعفر صادق (ع) استان یزد در سوگ آن امام همام غرق در عزا و ماتم بود  مردم سوگوار استان در بیش از هزار مسجد و ۵۰ امامزاده استان و اماکن مذهبی به سوگواری پرداختند.

 مراسم سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) در سراسر استان یزد اعم از شهر یزد و شهرستان‌های ابرکوه، اشکذر، اردکان، بافق، بهاباد، تفت، خاتم، میبد و مهریز برگزار شد و مردم مؤمن استان با صادق آل محمد (ص) میثاقی دوباره بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام تکایا، امامزادگان و بیش از هزار مسجد شهر یزد با هماهنگی‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها و تبلیغات اسلامی و استقبال مردم مؤمن استان مراسم ویژه‌ای از شب گذشته و صبح  امروز برگزار شد این مراسم همچنین عصر  برگزار و با شام غریبان شهادت امام جعفر صادق (ع) پایان می‌یابد.

شب گذشته نیز مراسم سوگواری در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یکی از نوادگان امام جعفر صادق (ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت امام صادق استان یزد مراسم سوگواری امام جعفر صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت مجروح نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

رئیس اورژانس کرمان گفت: محمد مهدی ایرانمنش از مجروحان حادثه تروریستی سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دی سال گذشته، امروز در بیمارستان شهید باهنر کرمان به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیدمحمد صابری اظهار کرد: شهید ایرانمنش از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود و درمان‌های تکمیلی زیادی روی وی انجام شد و در حالت کما در بخش ای سی یو بستری بود.

وی تاکید کرد: این نوجوان شهید ۱۳ سال داشت و آخرین مجروح واقعه تروریستی کرمان بود که امروز به شهادت رسید.

پدر شهید محمد مهدی ایرانمنش نیز در انفجارهای تروریستی ۱۳ دی سال گذشته به شهادت رسیده بود.

به گزارش ایمنا، دو انفجار تروریستی انتحاری عصر چهارشنبه سیزدهم دی سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد که منجر به شهادت ۹۶ نفر شد.

کد خبر 746549

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • مسعود جعفری جوزانی عزادار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیا شکست خورد + ویدئو
  • شهادت مجروح نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی