Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@15:16:12 GMT

کامبیز دیرباز بی‌خیال دست فرمون شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۲۳۴۵

کامبیز دیرباز بی‌خیال دست فرمون شد

خرداد: کامبیز دیرباز به دلیل توافق نرسیدن با تهیه‌کننده دست فرمون از اجرای برنامه انصراف داد.

به گزارش خرداد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کامبیز دیرباز درباره انصراف خود از برنامه «دست فرمون» گفت: بله درست است به دلیل عدم توافق مالی با تهیه کننده به ناچار انصراف دادم. وی ادامه داد: خیلی دوست داشتم این همکاری ادامه داشته باشد، اما باید به لحاظ مالی به توافق می‌رسیدیم، متاسفانه به مشکل خوردیم من مجبور شدم عذرخواهی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیرباز بیان کرد: در شبکه نمایش خانگی سریال «آقازاده» را بازی کردم که تیر منتشر می‌شود و در سینما نیز فیلم‌های «خروج »و «آینده» را دارم که به زودی اکران خواهد شد. برچسب ها: دست فرمون ، کامبیز دیرباز

منبع: خرداد

کلیدواژه: دست فرمون کامبیز دیرباز کامبیز دیرباز دست فرمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو کاماوینگا یکی از دو بازیکنی بود که در جریان پیروزی ۳-۲ فرانسه مقابل شیلی در بازی شب گذشته، به دلیل مصدومیت مجبور به تعویض شد.

طبق اعلام منابع نزدیک به تیم ملی، هافبک رئال مادرید دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده بود.

علیرغم پیروزی در آخرین دیدار قبل از یورو ۲۰۲۴، دیشب شبی پرهزینه برای تیم دیدیه دشان بود. جاناتان کلاوس ۳۱ ساله هم در دقیقه ۱۱ به دلیل پارگی همسترینگ از زمین خارج شد. انتظار می‌رود مدافع المپیک مارسی چند هفته از میادین دور باشد.

دشان قبل از پایان نیمه اول مجبور به انجام یک تعویض اجباری دیگر هم شد. در دقیقه ۴۴ کاماوینگا از بازی خارج شد و از همان ابتدا نگرانی هواداران و اعضای باشگاه رئال مادرید هم شروع شد زیرا آنان پس از فیفا دی دیدارهای مهمی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت اما دقایقی پیش رلوو و مارکا اخباری را منتشر کردند که خیال رئالی‌ها را تا حدودی راحت می‌کند.

بر اساس اخبار مصدومیت کاماوینگا فقط یک پیچ‌خوردگی و رگ به رگ شدن کوچک و جزئی است و او با کمی استراحت می‌تواند در بازی بعدی رئال مقابل اتلتیک بیلبائو حاضر باشد.

دیگر خبرها

  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • امیرعبداللهیان: حذف حماس و مقاومت خیال و توهم است
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود
  • «چهارباغ عباسی» رویای شیرین مهمانان نوروزی در اصفهان
  • خیال اوسمار با استوری ستاره پرسپولیس راحت شد + عکس