Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@08:19:23 GMT

مهلت واریز وجه خودروها تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۲۳۷۶

مهلت واریز وجه خودروها تمدید شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور رفاه حال مشتریان، مهلت پرداخت وجوه خودروهای ثبت نامی در طرح پیش‌فروش یک‌ساله را به مدت دو روز تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ایران خودرو، «بابک رحمانی» اعلام کرد: با توجه به تعطیل بودن امروز و بنابر خواست مشتریان، مهلت پرداخت تا دو روز غیر تعطیل آینده (یعنی شنبه، ۳۱ خردادماه) تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازایابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پوزش از مشتریان، مشکلات ایجاد شده در فرآیند پرداخت را ناشی از اختلال در سیستم بانکی دانست و بیان داشت: مشتریان در مهلت باقی‌مانده نسبت به پرداخت وجوه اقدام کنند، زیرا این فرصت قابل تمدید نخواهد بود.

در طرح پیش‌فروش یک‌ساله محصولات ایران خودرو ۴۵ هزار دستگاه خودرو در ۱۲ مدل پیش‌فروش شد. در این طرح بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار متقاضی ثبت‌نام کردند که پس از حذف افراد دارای پلاک فعال و ثبت‌نام تکراری، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در قرعه‌کشی شرکت داده شدند.

پژوپارس سال، پژو پارس ال. ایکس با موتور تی. یو ۵ ، پژو ۲۰۷ آی دستی، دنا معمولی، دنا پلاس، پژو ۴۰۵ بنزینی اس. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ، پژو ۲۰۶ صندوق دار (وی ۸)، سمند ال. ایکس، سمند ال. ایکس ای. اف ۷ بنزینی، سورن ای. ال. ایکس و رانا پلاس در این طرح پیش فروش شدند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خودروسازی ایران خودرو خودرو ایران خودرو پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نام‌نویسی برای شرکت در آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی فلوشیپ از روز شنبه اول اردیبهشت ماه به مدت دو روز آغاز شده است.

امروز دوشنبه سوم اردیبهشت آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون است و این مهلت قابل تمدید نیست.

انجام تمام مراحل ثبت نام و بررسی مدارک از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و به صورت الکترونیک و بررسی مدارک توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست
  • مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد
  • مهلت ارسال آثار به جشنواره طنزپهلو تمدید شد