Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی گفت: با هدف گذاری کاهش ۱۵۰ مگاواتی مصرف برق، عملیات مدیریت پیک بار در استان آغاز شده است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به شروع برنامه‌های مدیریت پیک بار تابستان ۹۹ در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: بازه زمانی پیک بار از ۱۵ خرداد الی ۱۵ شهریور می باشد و سهمیه پیک بار تعیین شده توسط شرکت توانیر برای شرکت توزیع برق استان به میزان ۱۵۰ مگاوات می‌باشد که برای کاهش بار به میزان ابلاغ شده از سوی شرکت توانیر بین تمامی شهرستان‌های استان تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده این افزایش مصرف مربوط به فصل تابستان است و تنها با مدیریت مصرف در زمان پیک بار می توان از اعمال مدیریت اضطراری بار و صرف هزینه های کلان جلوگیری کرد.

حسن بکلو ادامه داد: پیک بار به ساعات اوج مصرف برق گفته می‌شود و زمان آن در ایام تابستان از ساعت ۱۲ الی ۱۶ و ۲۰ تا ۲۳  است که به دلیل همزمانی استفاده از وسایل سرمایشی در ادارات و منازل ساعات ۱۲ الی ۱۶ فشار بیشتری بر شبکه تحمیل می‌شود که تنها با تغییر ساعات مصرف به زمان های غیر پیک، کنترل دما و سرعت کولر، کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق، استفاده حداکثر از نور خورشید، انتقال استفاده از وسایل پرمصرف خانگی به ساعات غیرپیک و کم باری و حذف لامپ های غیرضروری می‌توان صنعت برق را در گذر از پیک بار برق تابستان یاری داد.

وی در ادامه ضمن تشکر از همراهی مشترکان با مجموعه صنعت برق در بازه زمانی پیک بار سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته با مدیریت و برنامه‌ریزی ‌منسجمی که در حوزه کاهش پیک بار انجام شد و همکاری خوب مشترکین استان، با موفقیت از پیک تابستان گذر کردیم و انتظار می رود امسال نیز با همکاری مردم شریف استان پیک بار برق تابستان را به خوبی مدیریت کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیریت مصرف برق مصرف برق آذربایجان غربی پیک بار مصرف برق آذربایجان غربی شرکت توزیع مصرف برق پیک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهند اظهار کرد: در حوزه یگان حفاظت تلاشهای بسیاری برای صیانت از محیط زیست انجام شده است و ۳۵۷ تخلف زیست محیطی در حوزه شکار و صید غیر مجاز کشف و ضبط و ۳۶۷ نفر به مراجع قضایی معرفی شدند.

 وی ادامه داد: در همین راستا ۲۴۹ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز و مجاز از متخلفان کشف و ضبط و به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: هزار و ۷۰۰ راس دام غیر مجاز از مراتع تحت مدیریت محیط زیست اخراج شد و در ۲۵۵ هکتار از اراضی تحت مدیریت که اغلب حاشیه تالابها بود اطفای حریق شد.

 وی با اشاره به افزایش اعتبارات سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ گفت: این اعتبارات افزایش ۲.۵ برابری داشت و به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال رسید در حالیکه قبل آن ۲۰۰ میلیارد ریال بود که رشد چشمگیری داشته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: تمامی اعتبارات در سال گذشته جذب و در پروژه های زیست محیطی هزینه شده است.

 آذربایجان غربی از مهمترین استانهای محیط زیستی کشور است و ۶۷۰ هزار هکتار از اراضی ملی در قالب ۱۱منطقه تحت مدیریت تحت حفاظت و مدیریت این اداره کل قرار دارد.

این اراضی با حضور ۱۵۰ نیرو و ۲۰ پاسگاه محیط بانی شبانه روزی پایش و حفاظت می شوند؛ ۱۵.۱درصد مساحت استان تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی است.

 

 

دیگر خبرها

  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • قطعی گاز در ارومیه