Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای بازگشایی مدارس در مهرماه ۹۹ سه سناریوی احتمالی را پیش بینی کرده ایم، در حالت اول ممکن است دانش آموزان در شرایط عادی و طبیعی در کلاس‌ها حاضر می‌شوند و طبق روال سال‌های قبل مدارس فعالیت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در حالت دوم ممکن است شرایط به گونه‌ای باشد که در مدارس پر تراکم دانش آموزان را به دو گروه "الف" و "ب" تقسیم بندی کنیم و بخشی از دروس به صورت حضوری و بخش دیگری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.   بیشتربخوانید:احتمال طرح زوج و فرد برای حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در حالت سوم نیز ممکن است شبیه به شرایط چهار ماه قبل دانش آموزان امکان حضور در مدرسه را نداشته باشند و آموزش از طریق شبکه شاد و بستر‌های مجازی ادامه خواهد یافت.

خدابنده بیان کرد: در زمینه آموزش در فضای مجازی "شبکه شاد" اولویت اول وزارت آموزش و پرورش است که یک کانال ارتباطی دوسویه میان معلم، دانش آموز و مدیر مدرسه برقرار می‌کند و این شبکه می‌تواند بخشی از مشکلات آموزشی و پرورشی دانش آموزان را حتی خارج از وقت اداری برطرف نماید که بسیار مثبت خواهد بود.

انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش خراسان رضوی شبکه شاد ویروس کرونا بازگشایی مدارس آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز یکشنبه در نمایشگاه هفته مشاغل که به منظور آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل مختلف در هنرستان حضرت آمنه اهواز برپا شد، اظهار کرد: در هفته مشاغل قرار داریم و یکی از وظایف آموزش و پرورش در این زمینه، توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در خوزستان ۵۵۱ هنرستان فنی و حرفه‌ای وجود دارد و همچنین هفت هنرستان به عنوان هنرستان در جوار صنعت‌ها و شرکت‌های خوزستان قرار دارند.

وی گفت: هنرستان‌ها وظیفه دارند که استعدادهای دانش‌آموزان را در زمینه‌های مهارتی تقویت کنند تا فضای لازم فراهم و استعدادهای دانش‌آموزان بر اساس توانمندی‌هایشان شکوفا و زمینه اشتغال آن‌ها در بازار کار و آزاد فراهم شود.

کد خبر 6084650

دیگر خبرها

  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • نام خانوادگی چه تاثیری در شرایط تحصیلی و آینده دانش‌آموزان دارد؟
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • تصویب یک ماده واحده درباره معلم بلاگرها | تعرض به حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان ممنوع
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  •  اهمیت اجتناب ناپذیر برنامه های آموزشی و تربیتی در حیات آموزشی دانش آموزان