Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عسگری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا شهرستان‌های آبیک و آوج جزو مناطق سفید هستند و تالارهای پذیرایی آنها می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ارایه خدمات بپردازند.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در قزوین، این شهرستان هنوز شرایط لازم را برای فعالیت تالارهای پذیرایی ندارد ولی اتحادیه، موضوع بازگشایی و فعالیت تالارها را در اولین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا پیگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: از شهروندان درخواست داریم تا زمان بازگشایی تالارها از برگزاری هرگونه مراسم در باغ‌ تالارها و اماکن شخصی اجتناب کنند تا جلوی شیوع بیشتر ویروس کرونا در سطح استان و شهرستان گرفته شود.

وی از مسوولان استان درخواست کرد: با توجه به اینکه صنف چلوکبابی‌ها و تالارهایی پذیرایی همگام با سایر صنوف به تبعیت از دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا از همان روزهای آغازین مقابله با این پدیده شوم همراهی و همکاری لازم را جهت تعطیلی مشاغل خود داشتند، امروز بعد از گذشت حدود سه ماه از سال جدید، هرچه سریعتر برای بازگشایی تالارها تصمیم گیری شود.

عسگری گفت: در صورت بازگشایی تالارهای پذیرایی، بازرسان این مجموعه به صورت مستمر و دقیق از نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی بازدید به عمل خواهند آورد تا جلوی هرگونه تهدید سلامت مردم و شیوع بیشتر ویروس کرونا گرفته شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین اصناف پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین اصناف ویروس کرونا استان قزوین اصناف تالارهای پذیرایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است

مراد آبیار اظهار کرد: این روستاها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات شهرستان ریگان قرار دارد و جاری شدن سیلاب و تخریب مسیر موجب مسدود شدن این راه ها شده است.

وی بیان کرد: تیم های امدادی در منطقه مستقر شده اند اما با توجه به جریان داشتن آب و سیلاب، بازگشایی مسیر بی فایده است و باید منتظر فروکش کردن آب باشیم.

فرماندار ریگان گفت : راه ارتباطی و دسترسی به روستاهای کَشنل، پیرکُهن، پیرخُشاب، کاسکو، بَردَستو، گوره‌ای، بادامک و شورآب هم اکنون قطع است.

آبیار افزود: اوضاع این روستاها تحت کنترل است و بعد از فروکش کردن آب مسیر بازگشایی می شود.
وی عنوان‌کرد: افراد از تردد و سفرهای غیر ضروری، کوهنوردان از صعود و عشایر از کوچ در شرایط فعلی بپرهیزند و دامداران و عشایر دام‌های خود را به فضای مسقف هدایت کنند.

اداره کل هواشناسی کرمان تداوم بارش‌ باران در جنوب و شرق استان طی امروز (سه‌شنبه) و فردا خبر داده بود و طبق این پیش بینی بارش باران در ساعات بعد از ظهر و شب شدت می یابد البته اوج بارش‌ها در این مناطق برای روز چهارشنبه پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین 
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • کشاورزان برای حمل محصولات حتماً از طریق شرکت‌های مجاز اقدام کنند
  • شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان
  • چاره اندیشی شهرداری پایتخت برای سفید بالک ها
  • جلوگیری از فعالیت مرکز غیرقانونی طب سنتی در شهرضا