Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، وی روز چهارشنبه در وبینار مشترک با روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی با بیان این‌که باید برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا طرح‌های جدید داشت، افزود: باید وضعیت را سنجید و برای مشکلات فکری کرد که جوابگوی آن باشد.

وی ادامه داد: هر منطقه تابع شرایط خودش است، مشهد و خراسان رضوی شرایط خاصی دارد که در هیچ کجای کشور این شرایط وجود ندارد اما این شرایط در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مشهد با اشاره به وضعیت اقتصادی این شهر و استان گفت: فشار از طرف مردم وجود دارد و می‌گویند اقتصاد شهر خوابیده و تا زائر نیاید این مشکلات حل نمی‌شود، مردم فشار می‌آورند که باید چه کنیم لذا باید این وضعیت برای آنان روشن شود.

وی، فشار معیشتی و گذران زندگی را عامل برخی بی‌ملاحظه‌گی‌ها و کنار گذاشتن مراقبت‌ها دانست و افزود: شبی که بسته شدن حرم مطهر رضوی اعلام شد، ۷۰ درصد حضور مردم در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) کاسته شد و جلسات مذهبی تعطیل گردید، مردم این ملاحظه را داشتند و رعایت کردند اما امروز وضعیت به‌جایی رسیده که زندگی مردم لنگ می‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: تمام پیشرفت و توان مدیریت ما در کرونا با همکاری و همراهی مردم بود، اگر مردم همکاری نمی‌کردند، موفق نمی‌شدیم و اکنون معتقدم این سبک محدودیت سازی دیگر جواب نمی‌دهد و باید طرح‌های جایگزین دیگری برای آن اجرا کرد.

وی با بیان این‌که هر استان باید خودش با توجه به شرایط استانی خود در تصمیم‌گیری مستقل باشد، گفت: عزیزان ستاد ملی مقابله با کرونا یا آن‌قدر با مردم در ارتباط نیستند که مشکلات اصلی را درک کنند و یا مشکلات اقلیمی است که هر منطقه مشکلات مربوط به خود را دارد و اجازه تصمیم‌گیری اقلیمی داده نمی‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا سید احمد علم الهدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سید احمد علم الهدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویروس کرونا سید احمد علم الهدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصمیم گیری علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی