Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گچساران از وقوع آتش سوزی گسترده در جنگل‌ها و مراتع مناطق "آرو" و"شامبراکان" این شهرستان خبر داد.

مجید نظری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این آتش سوزی که از بعدازظهر روز سه شنبه ۲۷ خرداد ماه آغاز و ساعت یک بامداد در یک مرحله مهار شد، دوباره شعله ور شد و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آتش سوزی گسترده و در منطقه سخت‌گذر و تپه ماهور است، اظهار کرد: هر چه آتش را در یک نقطه مهار می کنیم دوباره نقطه ای دیگر دچار آتش سوزی می شود.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه نیروی کمی در منطقه هستند و درخواست کمک داریم، تصریح کرد: هم اکنون نیروهای انتظامی، تشکل زیست محیطی سبزگامان، محیط زیست و تعدادی نیروی مردمی در تلاش برای مهار آتش هستند اما نیروها کافی نیست و دستگاه‌های دمنده ای که داشتیم داغ شده و از کار افتادند.

نظری تصریح کرد: میزان و علت آتش سوزی مشخص نیست و پس از مهار آتش سوزی بر آورد می شود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۳۰ هکتار از عرصه های جنگلی و مرتعی شهرستان گچساران طعمه حریق شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد آتش سوزی در جنگل ها آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد چالوس افتاد

عبدالله شمس ناتری گفت :  آتش سوزی در ساعت ۱۴ امروز به وقوع پیوست و پس از بروز این آتش سوزی نیروهای یگان حفاظت، اهالی روستا و حامیان طبیعت دوست راهی محل آتش سوزی شدند.

وی اظهار داشت : مکان آتش سوزی تا شهر مرزن آباد بیش از یک ساعت فاصله دارد منتهی به علت ترافیک پرحجم در جاده کندوان اعزام نیروهای برای خاموش کردن آتش مدت بیش از ۲ ساعت زمان برد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس گفت : این آتش سوزی از نوع سطحی بوده و به علت وزش باد، آتش به گستره ای از پوشش جنگلی این منطقه سرایت کرده است.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس حدود ۱۵۶ هزار هکتار عرصه طبیعی و مرتعی زیر پوشش دارد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی در مسیر جاده کندوان قرار دارد

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • آتش سوزی در جنگل مرزن‌آباد چالوس
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد چالوس افتاد
  • ممنوعیت افروختن آتش در جنگل‌ها و مناطق تالابی گیلان