Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:49:47 GMT

۳۰ هزار فقره سد معبر در مشهد رفع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۳۵۰۱

۳۰ هزار فقره سد معبر در مشهد رفع شد

علیرضا صحراگرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: منطقه ثامن مشهد با ۸۵۱ فقره، کمترین سد معبر و منطقه چهار شهرداری این شهر با ۶ هزار و ۵۶۸ فقره، بیشترین سد معبر را داشت.
وی ادامه داد: سد معبر توسط دست‌فروش، بساطی، وانت، گاری، اصناف، مصالح و عوامل ساخت و ساز، نخاله و وجود مانع در پیاده رو و سواره رو، از مهمترین و پرتکرارترین موارد سد معبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار و ۳۹ اخطار برای اصناف این شهر به منظور رفع نازیبایی و سد معبر صادر شده است.
وی افزود: امروز در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) یکهزار و ۷۰۰ نیروی کارگری در سطح شهر برای رفت و روب و نظافت شهر در آماده‌باش هستند.

برچسب‌ها شهرداری مشهد مشهد اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد اصناف شهرداری مشهد مشهد اصناف سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم| 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید 

سید مسعود آل عبایی با اعلام این خبر، اعلام کرد: «تاکنون تعداد 922 مجوز سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، خدماتی و تجاری برای فعالان اقتصادی متقاضی در منطقه آزاد قشم صادر شده است.»
وی ادامه داد: «از این تعداد مجوزهای صادر شده، 172 مورد مربوط به بخش صنعتی، 435 مورد مرتبط به بخش خدماتی و پیمانکاری و 315 فقره مربوط به حوزه تجارت و بازرگانی است.»
آل عبایی با بیان اینکه در این مدت 2337 فقره مجوز نیز در حوزه‌های مختلف در این منطقه تمدید شده است، افزود: «از این تعداد 373 فقره مجوز در حوزه صنعت، 1013 مجوز مرتبط با بخش خدماتی و گردشگری و 951 فقره مجوز در حوزه تجارت برای فعالان اقتصادی است.»
مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: «همچنین تعداد مجوزهای سرمایه گذاری صادر و تمدید شده از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد رشد را نشان می دهد.»
وی با اشاره به واگذاری 99 قطعه زمین با هدف رونق تولید در حوزه های صنعتی و شیلات در سال 1402، اظهار کرد: «از این تعداد، 85 قطعه زمین مربوط به حوزه صنعت و معدن و 14 مورد مرتبط با حوزه شیلات و کشاورزی است.»
آل عبایی ادامه داد: «همچنین در طول سال گذشته 54 طرح در حوزه های مختلف صنعتی و گردشگری به بهره برداری رسید.»
مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: «در این مدت همچنین 100 بسته سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعت، معدن، نفت و انرژی، شیلات، کشاورزی و گردشگری آماده شده و از طریق انتشار در رسانه ها و حضور در نمایشگاه های بین المللی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.»
وی اضافه کرد: «همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری 30 بسته سرمایه گذاری جدید عمدتا در حوزه گردشگری برای معرفی به متقاضیان سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم آماده و معرفی خواهد شد.»
آل عبایی در پایان گفت: «با هدف گذاری صورت گرفته به دنبال حذف روندهای ادارای اضافی، تسهیل و کوتاه سازی فرآیندهای سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم در آینده نزدیک هستیم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897736

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب برای رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم| 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید 
  • ۳۲۵۹ مجوز سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم صادر و تمدید شد