Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@14:23:00 GMT

رقابت چلسی با لسترسیتی برسر بال الجزایری

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۳۵۷۴

رقابت چلسی با لسترسیتی برسر بال الجزایری

خبرگزاری میزان- دو باشگاه چلسی و لسترسیتی برای به خدمت گرفتن بازیکن الجزایری برنتفورد با هم رقابت می‌کنند. تاریخ انتشار: 14:10 - 28 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۸۰۰

خبرگزاری میزان- نشریه «اکسپرس» انگلیس خبر داد سعید بن‌رحمه مورد توجه چلسی قرار گرفته و مسئولان این باشگاه انگلیسی قصد دارند با پیشنهادی به ارزش ۲۵ میلیون پوند این بال الجزایری را از تیم فوتبال برنتفورد به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد بن‌رحمه در پایان ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ با تیم برنتفورد که در لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی انگلیس موسوم به چمپیونشیپ حضور دارد به اتمام می‌رسد، اما این بازیکن با درخشش در ترکیب این تیم مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله چلسی و لسترسیتی قرار گرفته و نمایندگان این باشگاه‌ها برای انتقال این بال ۲۴ ساله وارد رقابت شده‌اند.

بر اساس اخبار منتشر شده در روز‌های اخیر، باشگاه چلسی که برای به خدمت گرفتن بن‌رحمه رقیب قدرتمندی مانند لسترسیتی را در مقابل خود می‌بیند، تصمیم گرفته با ارائه پیشنهادی به ارزش ۲۵ میلیون پوند انتقال این بازیکن به استمفوردبریج را سرعت ببخشد.

سعید بن‌رحمه در فصل جاری در مجموع ۳۴ بازی برای برنتفورد به میدان رفته و موفق شده ۱۰ گل به ثمر برساند و ۸ پاس گل هم برای همبازیانش فراهم کند.

بیشتر بخوانید: ورنر این هفته به چلسی ملحق می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چلسی چلسی بن رحمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)

گل بن وایت به چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (2.9MB)

دیگر خبرها

  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)
  • گل دوم کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۴-۰ چلسی)
  • گل کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۳-۰ چلسی)
  • گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم