Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در سایت ۲ گروه شهید حبیبی منطقه پدافند هوایی تهران، ضمن بازدید از بخش های مختلف این سایت، توان عملیاتی آن را ارزیابی کرد.

امیر موسوی فرمانده کل ارتش در جمع کارکنان این سایت گفت: تشکر از زحمات کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش را یک وظیفه می دانم و تلاش می کنم در زمان مسئولیتم و تا پایان امسال از تمامی سایتها، مواضع و سایر یکان های آجا شخصا بازدید و با همه کارکنان دیدار چهره به چهره داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: یکی از وظایف مهم من در جهت اجرای فرمان حضرت آقا این است که سطح معیشت کارکنان آجا را ارتقا دهم و یکی از این طرحها پیگیری اجرای مصوبه فرمانده معظم کل قوا در مورد پادگان ۰۶ است که در این راستا قدم های خوبی برداشته شده ولی علت کُند بودن آن شرایط خاص اقتصادی کشور است ولی ما دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

فرمانده کل ارتش در پایان ضمن ابراز رضایت از وضعیت نیروی انسانی و تجهیزات این سایت، از زحمات کارکنان تقدیر و تشکر کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امیر موسوی عبدالرحیم موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از تهیه و توزیع بیش از ۵ هزار سبد معیشتی در قالب پویش «هلال رحمت» از سوی داوطلبان این جمعیت در نوروز ۱۴۰۳ خبرداد.

او با اعلام بهره مندی ۲۰ هزار نفر از اجرای این طرح، گفت: ارزش مجموع این سبد‌ها ۴۶ میلیارد ریال بوده و در فرایند تهیه و توزیع آن ۷۵۰ نفر داوطلب و خیر نیک اندیش مشارکت داشتند.

فخاری با تاکید بر این نکته که در طرح نوروزی امسال، داوطلبان و خیرین عضو جمعیت هلال احمر استان مشارکتی بی نظیر و تحسین برانگیز داشتند، افزود: اجرای پویش بشردوستی با مشارکت ۱۹۴ داوطلب و جمع آوری یک میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال کمک‌های مردمی، طرح نیابت با مشارکت ۱۳۱ نفر داوطلب، پویش مرهم زائز با مشارکت ۱۸۶ نفر داوطلب، پویش مروجین سلامت با مشارکت ۹۵ نفر داوطلب و اجرای طرح غربالگری سلامت با مشارکت ۱۸۵ نفر داوطلب از مهمترین برنامه‌های اجرایی حوزه داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز امسال بوده است.

او گفت: مجموع مشارکت داوطلبان هلال احمر مازندران در طرح نوروزی بیش از ۱۰۲ میلیارد ریال بود که از این میزان ۴۴ میلیارد ریال در حوزه جوانان،۸ میلیارد ریال در حوزه امدادونجات و ۵۰ میلیارد ریال بوده و بیش از ۲۵ هزار نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

فخاری با تقدیر از داوطلبان این جمعیت، افزود: در اجرای طرح نوروزی امسال ۱۷۵۸ نفر روز خیر داوطلب،۱۴۸ نفر روز داوطلب حقوقی،۸۵۷ دستگاه روز خودروی داوطلبی با ۷۴۷۲ ساعت فعالیت داوطلبانه مشارکت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اهدای خون جمعی از کارکنان تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • کارگر ایرانی ارزان‌ترین نیروی کار منطقه است
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه در هفته ارتش در خرسان جنوبی
  • ◄ شرکت راه آهن و ارجج قرار دادن رویکرد فرهنگی بر تخصصی
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی
  • ارتقا سازمان در گرو ارتقا مستمر منابع انسانی است
  • دستگاه‌های انتظامی و امنیتی تلاش خود را برای رصد تحرکات دشمن افزایش دهند
  • دکتر طهرانچی: صدور مدرک فارغ‌التحصیلان سرعت می‌یابد / توجه به حوزه معیشتی کارکنان و اعضای هیأت علمی