Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاضی محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه طی سال قبل ۸۶۳ مورد بازدید توسط قضات از زندان مشهد انجام شده است، گفت: به منظور اجرای دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری ۵۲۱ مورد بازدید قضات اجرای احکام در امور زندانیان و سایر قضات اجرای احکام مشهد از زندان مشهد انجام شده و ۳۴۲ مورد بازدید قضات محاکم و دادسرا از زندان مشهد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در سال ۹۸، ۲ هزار و ۲۱۶ نفر از زندانیان مشهد در بند‌های باز و نیمه باز بوده‌اند و بیش از ۲۳ هزار مورد مرخصی به محکومین اعطا شده است که از این تعداد ۳ هزار و ۱۲۹ مورد اعطای مرخصی به زندانیان بیمار بوده و ۸۸۵ مورد نیز اعطای مرخصی به محکومین مالی صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: در جهت بخشنامه رئیس قوه قضاییه به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا در زندان‌های استان، از اسفند ماه ۹۸ تا پایان فروردین سال جاری، ۷ هزار و ۲۷۹ نفر از زندانیان مرخصی دریافت کرده‌اند.

درودی بیان کرد: در این ایام ۶ هزار و ۴۱۷ نفر از زندانیان خراسان رضوی به مرخصی رفته‌اند و در همین ایام ۸۶۲ نفر از زندانیان با اعطای مرخصی پایان حبس از زندان‌های این استان مرخص شده‌اند.

او وضعیت زندان‌های سطح خراسان رضوی را در حال حاضر و با بازگشت مرحله‌ای زندانیان به زندان‌ها از لحاظ وضعیت بهداشتی و ایمنی مناسب دانست و تصریح کرد: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زندان‌های استان و بویژه زندان مرکزی مشهد و انجام اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه هیچ‌گونه مشکلات خاصی در حال حاضر وجود ندارد و خانواده‌های محترم زندانیان از این بابت نگرانی نداشته باشند.   انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا زندانیان مشهد زندان مشهد دادگستری خراسان رضوی نفر از زندانیان زندان مشهد مورد بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب در رژه روز ارتش در مشهد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 یک خودروی آبپاش ضدشورش یگان ویژه در رژه روز ارتش در مشهد ناگهان حاضرین در جایگاه ویژه مراسم را آبپاشی کرد. هنوز علت این اتفاق مشخص نشده است. گفته شده به دلیل فشار آب، به دوربین بعضی از عکاسان حاضر در مراسم آسیب رسیده است. این لحظات عجیب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • حادثه عجیب در رژه روز ارتش در مشهد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند
  • روزنامه جمهوری اسلامی : قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند