Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@16:07:33 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰، چهارشنبه، ۲۸ خرداد ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۴۰۳۴

‍‍‍‍‍‍

بایرن مونیخ، هشتمین بار پیاپی ، عنوان قهرمانی بوندس لیگا را از آن خود کرد . ، مهمترین عنوان این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مشروح اخبار ورزشی امروز به این شرح است:   بایرن مونیخ، هشتمین بار پیاپی، عنوان قهرمانی بوندس لیگا را از آن خود کرد.
در ادامه هفته سی و دوم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های آلمان، دیشب بایرن مونیخ با یک گل در زمین وردربرمن به پیروزی رسید و با ۷۶ امتیاز، دو هفته مانده تا پایان رقابت‌ها، قهرمانی خود را قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل بایرن را روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۴۴ به ثمررساند، این پیروزی در حالی بدست آمد که بایرن از دقیقه ۷۹ و پس از اخراج دیویس با ۱۰ بازیکن به کار ادامه داد.
مونشن گلادباخ با ۳ گل وولفسبورگ را شکست داد و با ۵۹ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت. جوناس هافمن دو بار و لارس اشتیندل Lars Stindl برای گلادباخ در این بازی گلزنی کردند.
در دو بازی دیگر، فرایبورگ ۲ به ۱ هرتابرلین را از پیش رو برداشت و یونیون برلین با یک گل از سد پادربورن گذشت....
در همین چارچوب، امشب، فرانکفورت با شالکه، دورتموند با ماینتس، لایپزیش با دوسلدورف، آگزبورگ با هوفن هایم و بایرلورکوزن با کلن دیدار می‌کنند.

در ادامه هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگای اسپانیا، دیشب بارسلونا با دو گل لگانس را شکست داد و پس از چند ماه دوری از نوکمپ، با یک برد شیرین به این ورزشگاه بازگشت. آنسو فاتی و لیونل مسی گل‌های بارسا را در این بازی به ثمر رساندند. به این ترتیب بارسلونا با ۶۴ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول محکم کرد. داور این بازی پس از بازبینی تصاویر گل گریزمان مهاجم بارسا را مردود اعلام کرد.
در دیگر بازی‌های دیشب، ویارئال با یک گل بر مایورکا غلبه کرد و ختافه و اسپانیول به تساوی بدون گل رضایت دادند....
این هفته از رقابت‌ها امشب با سه دیدار پیگیری می‌شود که طبق برنامه، ایبار با اتلتیک بیلبائو، وایادولید با سلتاویگو و اوساسونا با اتلتیکو مادرید مصاف خواهند داد.

لیگ برتر انگلیس امشب پس از چند ماه تعطیلی، با برگزاری دو بازی معوقه از هفته بیست و هشتم پیگیری می‌شود که بر اساس برنامه، استون ویلا میزبان شفیلد یونایتد است و منچسترسیتی از آرسنال پذیرایی خواهد کرد.

در دیدار پایانی مسابقات جام حذفی ایتالیا، امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، ناپولی میزبان یوونتوس است   *خبرهای کوتاه:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی *فعالیت‌های فدراسیون دوچرخه سواری در روز‌های کرونایی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*با شروع فصل گرما و ادامه شیوع بیماری کرونا، احتمال لغو کلی رقابت‌های المپیک توکیو زیاد شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*تیم‌های ریشه دار تهرانی روزی حرف‌های زیادی برای گفتن توی فوتبال کشور داشتن، اما حالا دیگه خیلی خبری از برخی از اون تیم‌های درخشان نیست.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته

شاخص کل بورس در معاملات روز چهارشنبه حدود ۱۲ هزار واحد افزایش یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در طی معاملات روز چهارشنبه 8 فروردین ماه 1403 شاخص کل بورس با رشد نیم درصدی حدود 12 هزار واحد افزایش یافت.

در طی معاملات امروز 250 نماد در دامنه مثبت معامله شدند و 15 نماد نیز در صف خرید بودند.

از سوی دیگر 156 نماد نیز در انتهای بازار در دامنه منفی قرار داشته و 2 نماد نیز در صف فروش قرار گرفتند.

ارزش معاملات بورس شاملِ سهام و صندوقها نیز در محدوده 5 هزار میلیارد تومان قرار داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • تداوم بارندگی‌ها تا پایان هفته در کشور