Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شورای صنفی دانشجویی دانشگاه خوارزمی نتایج پیگیری مطالبات دانشجویان تحصیلات تکمیلی را از مسئولان آموزشی دانشگاه، به شرح ذیل اعلام کرد:

موافقت با درخواست حذف ترم، مرخصی بدون احتساب سنوات، منوط به آزمایشگاهی بودن پایان نامه نیست، دانشجویانی که پایان نامه آنان تئوری باشد نیز، در صورتی که دلایل قانع کننده برای حذف ترم داشته باشند، با درخواست آنان موافقت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موافقت با درخواست حذف ترم، با توجه به شرایط خاص موجود، منوط به سنواتی نبودن دانشجو نیست و دانشجویان سنواتی مانند ترم ۶ ارشد و ترم ۱۰ دکتری و بالاتر نیز، در صورت احراز شرایط، با درخواست آنان موافقت می شود.

کسانی که با درخواست حذف ترم آنان موافقت می شود، امکان حضور در خوابگاه در تابستان ندارند.

دانشجویانی که در مرحله پایان نامه نیستند، نیز می توانند درخواست حذف ترم بدهند و در صورتی که دلایل قانع کننده داشته باشند، با درخواست آنان موافقت می شود.

دانشجویانی که در مرحله تصویب پروپزال هستند، برای تصویب پروپزال به آنان مهلت اضافه داده خواهد شد.

دانشجویانی که استاد آنان اصرار در برگزاری امتحانات به نحو حضوری دارد، نام استاد را به شورای صنفی اعلام کنند تا به آموزش اطلاع داده شود. امتحانات مگر در موارد جزئی مانند اینکه در یک کلاس، همه دانشجویان کرجی یا تهرانی باشند که عمدتا در مقطع ارشد و دکتری ممکن است، مجازی برگزار خواهد شد.

اگر اساتید مربوطه که تعداد آنان بسیار اندک است، اصرار بر امتحان حضوری داشته باشد و دلیل قانع کننده ای برای امتحان حضوری ارائه دهد، به دانشجویان شهرستانی به طور محدود خوابگاه تعلق میگیرد تا در امتحان شرکت کنند.

به دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در مرحله پایان نامه و رساله هستند و دانشجویانی که امتحان جامع دکتری دارند، خوابگاه تعلق خواهد گرفت. دانشجویان سنواتی، در صورتی که استاد راهنما، نیاز آنان به خوابگاه را تایید کند، خوابگاه داده خواهد شد.

آزمون زبان دانشگاه با یک هفته تاخیر و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به دانشجویان ترم آخر که تلاش می کنند تا پایان شهریور دفاع کنند، در صورتی که به جهت شرایط موجود کشور، نتوانند تا پایان شهریور دفاع کنند، مهلت اضافه برای دفاع داده خواهد شد و ۱۵ درصد جریمه سنوات در یک ترم، از آنها گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

31 / 167 دانشگاه خوارزمی حذف ترم تحصیلات تکمیلی ترم آخر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی حذف ترم تحصیلات تکمیلی ترم آخر آنان موافقت می شود درخواست حذف ترم تحصیلات تکمیلی پایان نامه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی رسمی خمس از تراکتور

باشگاه تراکتور با درخواست جدایی پاکو خمز موافقت کرد.

به گزارش مشرق، پس از کسب نتیجه دور از انتظار مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، «هوشنگ نصیرزاده» مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای با سرمربی تیم در تاریخ ۲۵ فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفت‌وگو کرده و مقرر شد آقای خمز به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.

با این حال، آقای خمز روز گذشته درخواست جدایی خود و دستیاران خارجی‌اش را به مدیریت باشگاه اعلام کرد و پس از جلسه امروز نصیرزاده و این سرمربی، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد. جدایی این سرمربی از تراکتور به صورت کاملاً توافقی بوده و هیچ گونه ضرر و زیان مالی برای باشگاه تراکتور به دنبال نداشته است.

باشگاه تراکتور برای خمز و همکارانش در ادامه دوران حرفه‌ای و زندگی شخصی آرزوی موفقیت دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس
  • جدایی توافقی «پاکو خمز» از تراکتور
  • جدایی رسمی خمس از تراکتور
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه
  • موافقت با تاسیس دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • دانشجویان میهمان چه شرایطی باید داشته باشند؟
  • دانشجویان میهمانی چه شرایطی باید داشته باشند؟
  • دوره‌های تحصیلات تکمیلی فقط در دانشگاه‌های تهران برگزار شود