Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مدیر فرودگاه خرم‌آباد از برگزاری جشنواره هوانوردی عمومی و گردشگری برای نخستین بار در لرستان خبر داد.

علی کاملی با اعلام این خبر افزود: جشنواره هوانوردی عمومی و گردشگری از ۲۸ تا ۳۰ مرداد امسال به مدت سه روز برگزار می‌شود.

او ادامه داد: هدف عمده این جشنواره رونق گردشگری، افزایش اشتغال و جذب سرمایه‌گذار در بخش صنعت هوانوردی عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه خرم‌آباد تاکید کرد: جشنواره ورزش‌های هوایی فرصت مناسبی برای ورود سرمایه‌گذاران و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه استان است.

کاملی اضافه کرد: این جشنواره فرصت مناسبی برای توسعه خدمات فرودگاهی از جمله افزایش پرواز‌ها است.

او با اشاره به افتتاح رسمی پایگاه هوانوردی عمومی فرودگاه در ۱۸ خرداد، تصریح کرد: با وجود چنین پایگاهی می‌توان برنامه‌های زیادی اجرا کرد و امیدواریم با همکاری مسئولان استان منشأ خیر باشد.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد بیان کرد: نمایش و پرواز‌های تفریحی با هواپیما‌های سبک و فوق سبک، پرش از ارتفاع و چتربازی، عکاسی هوانوردی، بالون‌سواری، هواپیما‌های مدل، گلایدر و پاراگلایدر و گردشگری هوایی از جمله بخش‌های این جشنواره هستند.

کاملی گفت: در حاشیه این جشنواره نیز نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، موسیقی محلی، نمایش رسوم و بازی‌های بومی و محلی و سیاه چادر عشایری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه خرم آباد جشنواره اشتغالزایی هوانوردی عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۶۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مرتضی شیروانی گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تا هفتم فروردین ۶۷ هزار و ۹۷۹ مسافر از پایانه‌های مسافربری استان جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ۶۷ هزار و ۴۴۷ نفر، یک درصد افزایش داشته است.

وی تعداد سفر انجام شده در طرح نوروزی امسال را هفت هزار و ۸۴۱ سفر عنوان کرد و افزود: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش یافته است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از ابتدای طرح نوروزی تا هفتم فروردین ۲۳ هزار و ۷۵ مسافر با ناوگان اتوبوس، ۳۰ هزار و ۵۹۹ مسافر با مینی بوس و ۱۴ هزار و ۳۰۵ مسافر با ناوگان سواری کرایه جا به جا شده اند.

دیگر خبرها

  • جابجایی ۶۷ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پرشد
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد/ مسافران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی در قم برگزار می‌شود