Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@22:06:20 GMT

دمای خوزستان پایین می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۵۱۶۹

دمای خوزستان پایین می‌آید

به گزارش تابناک، محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده کاهش نسبی دمای هوا از امروز، ۲۸ خرداد تا اوایل هفته آینده به صورت تدریجی در برخی نقاط استان است و اندکی هوا خنک‌تر می‌شود.

وی افزود: برای امروز و فردا نیز گاهی وزش باد نسبتا شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته گتوند با ۴۹.۴ و ایذه با ۲۱.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۳.۶ تا ۴۸.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمدعلی کشاورز جلیل سبحانی پروانه سلحشوری اکبر طبری پرونده اکبر طبری افغانستانی ها در ایران هواشناسی خوزستان محمدعلی کشاورز جلیل سبحانی پروانه سلحشوری اکبر طبری پرونده اکبر طبری افغانستانی ها در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان مناطق مختلف استان ابری است و بارش باران استان را فرا می گیرد.

وی از وقوع وزش باد شدید در استان طی چند روز آینده خبر داد و ابراز داشت: با توجه به وقوع وزش باد شدید به شهروندان توصیه می شود در کنارساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به ضوعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و بیان داشت: ذدمای هوای استان کاهش یافته و شاهد هوای سرد صبحگاهی خواهیم بود.

رحمان نیا تاکید کرد: طی شبانه روز گذشته قیدار با دمای هوای چهار درجه سانتیگراد به عنوان سردترین و گیلوان با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

وی دمای فعلی شهر زنجان را هشت درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

کد خبر 6063416

دیگر خبرها

  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • ورود سامانه بارشی به کرمان
  • افزایش دمای هوا در جنوب غرب خوزستان
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان کرمان 
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان 
  • کرمان، سومین استان گرم کشور