Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری رسمی " آذرتاج "، طرفین در این دیدار آنلاین مسایل مربوط به اجرای تفاهمنامه همکاری امضا شده در ماه فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی میان کمیته دولتی امور زنان، کودکان و خانواده جمهوری آذربایجان و معاونت ریاست جمهوری امور زنان و خانواده جمهوری اسلامی ایران را مورد بررسی قرار دادند.

مراداوا در سخنانی اظهار داشت: روابط جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران همواره بر همکاری های متقابل مفید و دوستی پایدار مبتنی بوده و به منافع دو کشور و مردم آنها کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار همچنین در باره کمک های مادی و معنوی انجام گرفته در شرایط شیوع بیماری کرونا برای خانواده‌های آسیب پذیر جامعه تبادل نظر شد.

رییس کمیته دولتی امور زنان، کودکان و خانواده جمهوری آذربایجان در این ارتباط مجازی پیرامون حضور فعال بانوان این کشور در حیات سیاسی و اجتماعی آذربایجان گزارشی ارایه کرد.

بنا بر این گزارش، معاون امور زنان و بانوان رییس جمهوری ایران نیز در رابطه با همکاری های تنگاتنگ ابراز قدردانی کرد و  اهمیت کارهای اجرا شده در فعالیت مشترک دو طرف را مورد اشاره قرارداد.

 ابتکار همچنین در باره تجربه مثبت جمهوری اسلامی ایران در امور زنان و خانواده گزارشی مشروح ارایه و آمادگی برای اشتراک گذاشتن این تجربیات مهم با همکاران جمهوری آذربایجان را اعلام کرد.

طبق این گزارش، طرفین در این دیدار همچنین در باره جلوگیری از موارد خشونت خانگی و خشونت علیه زنان و کودکان، تضمین برابری جنسیتی در همه حوزه ها، توانمندسازی اقتصادی زنان و نیز چشم انداز همکاری های دوجانبه و چندجانبه در این حوزه تبادل نظر کردند.

بهار مراداوا که پیشتر معاون اول مجلس ملی جمهوری آذربایجان بود، چند ماه پیش با فرمان " الهام علی اف " رییس جمهوری این  کشور به عنوان رییس کمیته دولتی امور زنان، کودکان و خانواده منصوب شده است.

برچسب‌ها آذربایجان معصومه ابتکار الهام علی‌ اف باکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان معصومه ابتکار الهام علی اف باکو آذربایجان معصومه ابتکار الهام علی اف باکو جمهوری آذربایجان امور زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در دیدار دکتر پور جان آبادی با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع و مهاجرین خارجی استان مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی استان برگزار شد ضمن تشکر از همکاری و اقدامات موثر وخدمات مطلوب ارائه شده به اتباع و مهاجرین خارجی استان راهکارها و کیفیت بخشیدن به ادامه همکاری مطرح و مقرر شد با هماهنگی های ستادی موانع و مشکلات مرتفع گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها