Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه اداره‌کل راهداری هیچ توجهی به رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان نمی‌کند، گفت: امسال فقط بیش از ۱۵ مورد به راهداری تذکر داده‌ایم. ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، اظهار داشت: محورهای مواصلاتی استان با آغاز تعطیلات آخر هفته از عصر دیروز پرحجم شده است و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ادامه روند قطعا روز جمعه ترافیک سنگین‌تری را در محورهای مواصلاتی خواهیم داشت.

2 تصادف مرگبار در استان فارس 9 کشته بر جای گذاشتتصادف دو کامیون در بلوار فرزانگان اصفهان حادثه آفرید + تصاویرتصادفات درون‌شهری در لرستان 45 درصد کاهش یاف

 رئیس پلیس‌راه استان زنجان با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: از هموطنان عزیزمان درخواست می‌کنیم که به هیچ‌وجه هنگام خواب‌آلودگی رانندگی نکنند و در استراحت‌گاه‌های جاده‌ای توقف کنند.

وی در ادامه به آغاز سفرهای تابستانی از هفته آینده اشاره کرد و گفت: پلیس‌راه با تمام نیروهای خود در محورهای مواصلاتی حضور خواهند داشت.

مظفری در ادامه به وجود نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: به صورت روزانه کارشناسان پلیس راهور گزارشات خود را از محورهای مواصلاتی یادداشت می‌کنند و به راهداری این نقاط اعلام می‌شود ولی متاسفانه اداره راهداری هیچ اقدامی در راستای حل این نقاط حادثه‌خیز برنمی دارند.

وی افزود: پس از ارائه گزارشات از سوی ماموران پلیس، اگر تصادفی در آن محل انجام شود ماموران پلیس اداره راهداری را مقصر می‌دانند و این در حالی است که در سال جاری بیش از 15 مورد به این اداره تذکر داده شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اداره راهداری دلیل عدم اصلاح نقاط حادثه‌خیز را همواره نبود بودجه توصیف می‌کند، گفت: محورهای قیدار به همدان، زنجان به میانه، زنجان به دندی از وضعیت خوبی برخوردار نیستند و باید هرچه سریعتر نقاط حادثه‌خیز این محورها اصلاح شوند.

انتهای پیام/ ز

R7707/P/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی نقاط حادثه خیز پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرنگار مهر، منصور فخاران، رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور ظهر چهارشنبه به منظور مکان‌یابی و جانمایی دوربین‌های نظارت تصویری جدید در گلوگاه‌های ترافیکی از محور کرج - کندوان بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی رئیس مرکز مدیریت‌های البرز و رئیس اداره راهداری گچسر صورت گرفت، مقرر شد ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان جانمایی و نصب شوند.

کد خبر 6081166

دیگر خبرها

  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی