Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خلیل محبت‌خواه روز چهارشنبه طی بازدید از پروژه کمربندی سرهار(غربی) شهر دماوند که با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد، در خصوص روند اجرایی این پروژه اظهار داشت: هم اکنون پیمانکار پروژه کمربندی درحال فعالیت است که البته در حد انتظار نیست و لازم است در روند پیشرفت پروژه تسریع صورت گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با شناسایی معارضان و رفع مشکلات آن قطعا در اجرای پروژه سرعت بخشی بیشتری شاهد خواهیم بود؛ اعتبار پروژه کمربندی سرهار براساس سهم یک سوم از سوی شهرداری دماوند و راه و شهرسازی پرداخت شده و مابقی آن که از سوی دولت می باشد نیاز به تخصیص اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روند پیشرفت پروژه را ۶۰ درصد اعلام کرد و درخصوص پروژه مسکن مهر دماوند نیز گفت: محوطه‌سازی مسکن مهر نیز توسط شهرداری دماوند با هماهنگی های صورت گرفته در حال انجام است که امیدواریم طی توافقات صورت گرفته مشکل آن حل و فصل شود.

برطرف سازی موانع رسیدگی به مشکلات مسکن‌ مهر دماوند

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: موضوعاتی که طی جلسات و بازدید با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در دستور کار قرار گرفت حول محور مشکلات اراضی واگذار شده در شهر کیلان و آبسرد و مباحث مربوط به آرامستان‌های مرکزی شهرستان بود.

وی ادامه داد: همچنین موضوعات مربوط به پروژه کمربندی غربی و تسریع در رفع موانع و اجرای پروژه، پیگیری‌ پروژه کمربندی جنوبی و آغاز رفع اختلاف نظر شهرداری دماوند و اداره راه و شهر سازی در خصوص اجرای محوطه سازی مسکن مهر دماوند از دیگر موضوعاتی است که مورد بررسی قرار گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بر اساس توافق اولیه صورت گرفته، مقرر شد به منظور سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه کمربندی غربی تزریق بودجه صورت گیرد، بیان داشت: همچنین در خصوص محوطه سازی مسکن مهر دماوند، هفته آینده پس از حل و فصل اختلافات کارشناسی و انجام تعهدات توسط مجموعه راه و شهرسازی، شرایط برای شروع به کار پیمانکار شهرداری دماوند فراهم خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در خصوص قطعه زمین مربوط به آرامستان شهر آبسرد اقدامات لازم انجام شده و در مراحل نهایی قرار دارد و در خصوص شهر دماوند نیز با در نظر گرفتن موضوعات زیست محیطی در یکی از نقاط این شهر با قابلیت دسترسی مناسب و با هماهنگی و نظر مساعد راه و شهرسازی قطعه زمینی اختصاص خواهد یافت.

حیدری با بیان اینکه در حوزه تخصصی و مدیریت راه و شهرسازی دچار چالش های زیادی هستیم، گفت: برنامه‌هایی در این خصوص تعریف شده و امیدواریم در مدت زمان باقی‌مانده از دولت به حداقل برسد.

وی با اشاره به اینکه شهرداران به دنبال سرعت‌بخشی در روند سیاست‌های خود هستند تا بخشی از مشکلات مردم را کمتر کند، تصریح کرد: گاها نظر مساعدی که در اعتقادات مدیریت بالادستی دستور داده می‌شود، در بدنه می‌ماند؛ ما نسبت به برخی از امور در بدنه گلایه داریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه وقتی شکلی در سازمان ایجاد شده و سال‌ها بدین‌گونه حرکت کرده است، ایجاد تغییر در آن سخت بوده و ممکن است مدیریت بدنه‌ای و میانه‌ای، دستورات مساعد را سخت‌تر بپذیرند، افزود: تنها چیزی که می‌تواند کمبود بودجه را جبران کند، تعامل و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی  است تا نگاه خشک به قوانین را ملایم‌تر کند.

فرماندار دماوند با اشاره به اینکه با نگاه خشک مدیریتی قطعا دوره بی‌ثمری را خواهیم داشت، بیان داشت: آنچه که برای آینده کشور بسیار حائز اهمیت است، اجرای درست سیاست‌های دولت بوده که منافع آن به نفع مردم است.

برچسب‌ها شهرستان دماوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند شهرستان دماوند شهرداری دماوند پروژه کمربندی راه و شهرسازی مهر دماوند راه و شهر مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه‌ای از وزیر راه و شهرسازی خواست بودجه ۲۰۰ میلیارد ریالی فنس‌کشی در جاده میامی - سبزوار را تعیین تکلیف کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه طی نامه‌ای به مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، نوشت: «مطابق مصوبه جلسه مشترک مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ مقرر شده بود که مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای فنس کشی در این جاده اختصاص یابد.

با توجه به نظر سازمان راهداری مبنی بر انتقال این اعتبار به سازمان محیط زیست یا استانداری سمنان جهت انجام این پروژه همچنان نتیجه‌ای حاصل نشده است.

به دلیل رسانه‌ای شدن این موضوع و مطالبات مردمی و سمن‌ها به عنوان یکی از وعده‌های تحقق نشده آن وزارتخانه و این سازمان، لازم است این مساله در مدت زمان کوتاه تعیین تکلیف شود.»

کد خبر 744503

دیگر خبرها

  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند
  • تعیین تکلیف ۵۰ پروژه بر زمین مانده سال‌های گذشته
  • نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • عملیات تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر در دست اجرا است
  • آخرین پیشرفت فیزیکی واحدهای نهضت ملی اطراف تهران اعلام شد