Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله علم الهدی روز چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه در وبینار مشترک با روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی با بیان این‌که باید برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا طرح‌های جدید داشت، افزود: باید وضعیت را سنجید و برای مشکلات فکری کرد که جوابگوی آن باشد.

وی ادامه داد: هر منطقه تابع شرایط خودش است، مشهد و خراسان رضوی شرایط خاصی دارد که در هیچ کجای کشور این شرایط وجود ندارد اما این شرایط در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مشهد با اشاره به وضعیت اقتصادی این شهر و استان گفت: فشار از طرف مردم وجود دارد و می‌گویند اقتصاد شهر خوابیده و تا زائر نیاید این مشکلات حل نمی‌شود، مردم فشار می‌آورند که باید چه کنیم لذا باید این وضعیت برای آنان روشن شود.

وی، فشار معیشتی و گذران زندگی را عامل برخی بی‌ملاحظه‌گی‌ها و کنار گذاشتن مراقبت‌ها دانست و افزود: شبی که بسته شدن حرم مطهر رضوی اعلام شد، ۷۰ درصد حضور مردم در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) کاسته شد و جلسات مذهبی تعطیل گردید، مردم این ملاحظه را داشتند و رعایت کردند اما امروز وضعیت به‌جایی رسیده که زندگی مردم لنگ می‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: تمام پیشرفت و توان مدیریت ما در کرونا با همکاری و همراهی مردم بود، اگر مردم همکاری نمی‌کردند، موفق نمی‌شدیم و اکنون معتقدم این سبک محدودیت سازی دیگر جواب نمی‌دهد و باید طرح‌های جایگزین دیگری برای آن اجرا کرد.

وی با بیان این‌که هر استان باید خودش با توجه به شرایط استانی خود در تصمیم‌گیری مستقل باشد، گفت: عزیزان ستاد ملی مقابله با کرونا یا آن‌قدر با مردم در ارتباط نیستند که مشکلات اصلی را درک کنند و یا مشکلات اقلیمی است که هر منطقه مشکلات مربوط به خود را دارد و اجازه تصمیم‌گیری اقلیمی داده نمی‌شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی

کد خبر 522824 برچسب‌ها كرونا در ايران سید احمد علم الهدی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران سید احمد علم الهدی علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها

به گزارش قدس آنلاین، برونو رودریگس وزیر امور خارجه کوبا در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: وزیر امور خارجه ایالات متحده (آنتونی بلینکن) نه نگران حقوق بشر است و نه نگران حقوق بشر مردم کوبا که آن‌ها را با اقدامات خفه‌کننده و محاصره شدید نقض می‌کند؛ (او) نگران حقوق بشر مردم قتل عام شده‌ی فلسطین نیز نیست.

رودریگس افزود: (بلینکن) نگران حقوق تولیدکنندگان سلاح و اهداف سلطه و غارت آن‌ها است.

وزارت امور خارجه آمریکا در تازه ترین گزارش سالانه خود موسوم به «حقوق بشر کشورها» با تکرار اتهام‌های قبلی خود، از موارد ادعایی نقض حقوق بشر در کوبا، روسیه، بلاروس، نیکاراگوئه و ونزوئلا، برمه، سودان، چین، سوریه، افغانستان، اوگاندا و ایران انتقاد کرد.

یوهانا تابلادا معاون مدیر کل اداره ایالات متحده در وزارت خارجه کوبا نیز در مورد این گزارش گفت: بی‌صداقتی در گزارش یکجانبه دولت ایالات متحده زمانی که وضعیت حقوق بشر در کوبا را برای توجیه جنگ اقتصادی، سیاسی و ارتباطی خود مخدوش می کند، ظالمانه است.

وی در انتقاد از سیاست واشنگتن افزود: آن‌ها روزانه میلیون‌ها دلار برای جلوگیری از افشای حقیقت هزینه می‌کنند.

کوبا همواره درخواست خود مبنی بر پایان تحریم اقتصادی، تجاری و مالی که از سال ۱۹۶۲ از سوی آمریکا تحمیل شده است را تکرار کرده است؛ تحریم‌هایی که از نگاه هاوانا، نقض آشکار حقوق بشر مردم این جزیره توصیف می‌شود.

به گفته مقام‌های کوبایی، در گزارش ارائه شده به مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۲۰۲۳، خسارت‌های انباشته شده طی بیش از شش دهه اعمال سیاست تحریم واشنگتن به بیش از ۱۵۹ میلیارد دلار می‌رسد.

گزارش‌های سالانه حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا در حالی است که این کشور، کارنامه سیاه و تاریکی در عدم رعایت حقوق بشر گروه‌های رنگین پوست و بومی خود، نقش داشتن در کودتاها و تجاوز به حاکمیت و استقلال کشورها دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید